Kancelář Poslanecké sněmovny
Kancelář Poslanecké sněmovny plní úkoly spojené s odborným, organizačním a technickým zabezpečením činnosti Poslanecké sněmovny, jejích orgánů, funkcionářů, poslanců a poslaneckých klubů.
V čele Kanceláře Poslanecké sněmovny stojí vedoucí Kanceláře, Mgr. Martin Plíšek, který odpovídá předsedkyni Poslanecké sněmovny za její činnost.
Kancelář se dělí na:
- Kancelář předsedy Sněmovny
- Sekretariáty místopředsedů Sněmovny
- Kabinet vedoucího Kanceláře Poslanecké sněmovny
- Bezpečnostní útvar Kanceláře
- Sekretariáty výborů Sněmovny
- Sekretariáty komisí Sněmovny
- Odbor legislativní
- Odbor organizační
- Odbor informatiky
- Odbor tiskový
- Odbor mezinárodních vztahů
- Odbor hospodářské správy
- Odbor Parlamentní knihovna a Archiv Poslanecké sněmovny
- Parlamentní institut
- Samostatné oddělení vnitřního auditu
- Samostatné oddělení styku s veřejností
- Samostatné oddělení personální
- Pověřenec pro ochranu osobních údajů
- Manažer kybernetické bezpečnosti
Žádost o vydání čipové identifikační karty pro vstup do objektu Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky je přílohou Příkazu č. 29/2022.