Kancelář Poslanecké sněmovny
Kancelář Poslanecké sněmovny plní úkoly spojené s odborným, organizačním a technickým zabezpečením činnosti Poslanecké sněmovny, jejích orgánů, funkcionářů, poslanců a poslaneckých klubů.
V čele Kanceláře Poslanecké sněmovny stojí vedoucí Kanceláře, Mgr. Martin Plíšek, který odpovídá předsedkyni Poslanecké sněmovny za její činnost.
Kancelář se dělí na:
- Kancelář předsedy Sněmovny
 - Sekretariát vedoucího Kanceláře Poslanecké sněmovny
 - Sekretariáty výborů Sněmovny
 - Sekretariáty komisí Sněmovny
 - Odbor bezpečnostní
 - Odbor legislativní
 - Odbor organizační
 - Odbor informatiky
 - Odbor médií a marketingu
 - Odbor mezinárodních vztahů
 - Odbor personální
 - Odbor hospodářské správy
 - Odbor gastronomických služeb
 - Parlamentní knihovna a Archiv Poslanecké sněmovny
 - Parlamentní institut
 - Samostatné oddělení právní
 - Samostatné oddělení styku s veřejností
 - Samostatné oddělení autodopravy
 - Interní auditor
 - Pověřenec pro ochranu osobních údajů
 - Manažer kybernetické bezpečnosti
 
Žádost o vydání čipové identifikační karty pro vstup do objektu Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky je přílohou Příkazu č. 29/2022 - příloha.
