Sazebník úhrad za poskytování informací

Sazebník úhrad za poskytování informací

 V souladu s bodem 6 Zásad pro zabezpečování úkolů vyplývajících pro Kancelář Poslanecké sněmovny ze zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, příkazu č. 1/2000 vedoucího Kanceláře Poslanecké sněmovny a podle § 17 zákona č. 106/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů, je Kancelář Poslanecké sněmovny oprávněna požadovat úhradu za poskytování informací, na něž se vztahuje informační povinnost. Kancelář Poslanecké sněmovny podle § 5 odst. 1 písm. f) zákona č. 106/1999 Sb., upravuje sazebník úhrad za poskytování informací.

Sazebník úhrad:  

Tisk nebo kopírování jednostranné A4 (černobílé)

od 5-ti listů   3,- Kč *)

Tisk nebo kopírování oboustranné A4 (černobílé)

od 5-ti listů   4,- Kč *)

Tisk nebo kopírování jednostranné A3 (černobílé)

od 5-ti listů   5,- Kč *)

Tisk nebo kopírování oboustranné A3 (černobílé)

od 5-ti listů   6,- Kč *)

*) Na vyžádání barevná kopie

dvojnásobek příslušné částky stanovené za černobílé kopie

1ks nenahraného CD ROM (na vyžádání žadatele)

7,- Kč

Vyhledání a zpracování informace – při větším rozsahu podávané informace

400,- Kč (účtovat od 1 hodiny výše za každou započatou hodinu)

500,- Kč (účtovat za zvláště složité zpracování od 4 hodin výše za každou započatou hodinu)

Odeslání faxové zprávy

od 5-ti listů   6,- Kč

Náklady na poštovní služby

 
 
Obyčejné psaní
Doporučené psaní

 

Příplatek za dodejku

Příplatek za dodání do vlastních rukou

Do hmotnosti

50 g 100 g 500 g 1kg
       
9,50 Kč 13,30 Kč 17,10 Kč 22,80 Kč
24,70 Kč 32,30 Kč 35,20 Kč 46,60 Kč

 

14,30 Kč

7,60 Kč

Ostatní neuvedené poštovné (např. balíčky atd.) se bude účtovat v cenách platného ceníku poštovních služeb České pošty, a.s. – informaci podá oddělení spisové služby.

Postup při podání a účtování za podání informace:

a) Informace je požadována telefonicky:

- úhrada za podání informace nebude vyžadována.

b) Informace je požadována písemně:

- po prostudování žádosti je nutno předem sdělit žadateli výši nákladů, které bude Kancelář Poslanecké sněmovny požadovat za zpracování a zaslání požadované informace

- v případě, že bude požadována úhrada, příslušný zpracovatel předloží na ekonomické oddělení Kanceláře Poslanecké sněmovny výši požadované úhrady za poskytnutí informace včetně rozpisu částky, jména, adresy žadatele a stručného popisu žádosti. Ekonomické oddělení podá zpracovateli zprávu o obdržené platbě

- úhrada může být provedena v hotovosti v pokladně Kanceláře Poslanecké sněmovny nebo zaslána na bankovní účet Kanceláře Poslanecké sněmovny

- po prokazatelné úhradě požadovaných nákladů bude informace poskytnuta.




ISP (příhlásit), RSZ (přihlásit)