1.172.200
110.596,80
1.674.600
1.564.003,20
-
985.973,38
4.939.208,87
51.582,56
28.997,90
16.228,30
680.600
70.396,22
958.600
888.203,78
-
362.252,68
2.239 606,60
28.695,60
27.249,12
20.269,56
2.080.800
156.351,88
2.972 600
2.816.248,12
-
328.097.72
4.629.924,31
93.675,16
34.398 32
82.396 30
3) dosud nevydáno 120.600 Kč akcií.
4) 453.200 kmenových akcií a 359.200 negarantovaných prioritních akcií.
Jméno dráhy |
Datum koncese |
Doba trvání koncese koncese |
Daňové osvobození |
Provozní délka |
Stavební délka |
Zařizovací |
|||
Kmenové akcie |
Prioritní akcie |
||||||||
v držení státu |
v držení jiných interesentů |
celkem |
|||||||
Opočno - Dobruška | 5. XII. 1907 | 4. XII 1997 | 4. XII. 1932 | 5,359 | 5,512 | 101.800 | 113.400 | 215. 200 | - |
Ostrov - Jáchymov | 5. IX. 1895 | 4. IX 1985 | 4. IX. 1920 | 8,123 | 8,484 | - | 433.200 | 433.200 | - |
Polná Stoky- Polná město | 13.VI. 14) 1903 |
12.VI. 1993 | 12. VI. 1928 | 5,814 | 5,605 | 66.400 | 152.400 | 218.800 | 11.800 |
Rakovník Bečov- Bochov | 31. V. 1895 | 30. V. 1985 | 30.V. 1920 | 104, 327 | 103,360 | 420.000 | 2.366.000 | 2.786.000 | 260.600 |
Rakovník - Mladotice | 23. I. 1897 | 22. I. 1987 | 22. I. 1922 | 38,903 | 37,213 | 375.400 | 614.000 | 989.400 | 196.000 |
Roudnice - Hospozín | 19.XII. 1898 | 18.XII. 1988 | 18.XII. 1923 | 24,872 | 23,628 | - | 700.000 | 700.000 | - |
Sedlec, Kutná Hora - Zruč | 23. I.5) 1882 26.II.6) 1904 | 22.I.5) 1972 25.II.6) 1994 |
22.I. 5) 1912 25. II. 6) 1929 | 36,244 | 35,307 | 765.400 | 612.600 | 1.378. 000 | - |
Stankov - Horšův Týn - Ronšperk | 29.XII. 1898 | 28.XII. 1988 | 28.XII. 1923 | 21,667 | 19,536 | 132.000 | 546.000 | 678.000 | - |
Strakonice - Blatná - Březnice | 21.IX. 7) 1896 21. II. 8) 1897 | 20.IX. 1986 | 20. IX 7) 1921 20. II. 8) 1922 | 83,390 | 79,917 | 508.000 | 1.441.600 | 1.949.600 | 387.400 |
Sudoměř, Skalsko - St. Paka | 19. II. 1904 | 18. II. 1994 | 18. II. 1929 | 73,759 | 72,594 | 1.279.000 | 1.248.700 | 2.527 700 | 441.200 |
Světlá - Ledeč - Kácov | 19.IV. 1902 | 18.IV. 1992 | 18. IV. 1927 | 47,958 | 47,505 | 710.000 | 610.000 | 1.320.000 | 264.000 |
Svojšín - Bor | 23.XI. 1899 | 22.XI. 1989 | 22. XI. 1924 | 15,180 | 15,112 | 50.000 | 428.800 | 478.800 | - |
13) Tábor - Bechyně |
19.IV. 1902 | 18.IV. 1992 | 18. IV. 1927 | 23,595 | 23,661 | 400.000 | 295.000 | 695.000 | 133.400 |
Tržnice, Vildstein- Schönbach | 16. X. 1897 | 15. X. 1987 | 15. X. 1922 | 20,808 | 20,370 | 127.000 | 517.200 | 644.200 | 128.800 |
Zadní Třebáň- Lochovice | 31.III. 1900 | 30.III. 1990 | 30. III. 1925 | 26,561 | 26,480 | 320.000 | 326.800 | 646.800 | 129.200 |
1096,392 | 1073,482 | 9.711.900 | 24.327. 100 | 3) 34.039.000 + 120.600 | 3.994.800 |
5) pro trať Sedlec - Kutná Hora.
6) pro trať Kutná Hora - Zruč.
7) pro trať Strakonice - Březnice.
8) pro trať Blatná - Nepomuk.
pro trať Březnice - Rožmitál.
9) Dodatečně zaúčtovaný provozní schodek za rok 1921 619.835.,65 Kč,celkem tedy 1.208.813,98 Kč.
10) Na další investice uzavřeny vedle toho zápůjčky u zemského fondu 500.000 Kč, u Zemské banky 128.214,24 Kč, celkem 628.214,24 Kč. Tato částka měla býti poměrně rozdělena na hyp. záp.,prioritní a kmenové akcie.
kapitál | Provozní přebytek |
Provozní schodek |
Garanční dluh |
Zaručený výnos |
Správní výlohy |
Reservní fond |
Poznámka |
|||
Hypot. zápůjčky |
Celkový stav |
|||||||||
původní výše |
umořená částka |
původní výše |
po umoření |
|||||||
502.100 | 22.021,15 | 717.300 | 695.278,85 | 66.725,24 | - |
1.559.050,90 | 21.169,64 | 25.776,84 | 13.112,70 | |
644.800 | 62.750,28 | 1.078.000 | 1.015.249,72 | - | 588.978,33 | 1.928.994.44 | 27.186,20 | 27.983,03 | 12.226,50 | |
569.800 | 32.029,04 | 800.400 | 768.370,96 | - | 244.027,73 | 2.144.920,72 | 24.496,02 | 24.925,60 | - | |
7.108.400 | 690.753,18 | 10.155.000 | 9.464.246,82 | - | 4.007.906,44 | 21.962.621,38 | 310.177,32 | 64.289,66 | - | |
2.734.800 | 246.396,93 | 3.920.200 | 3.673.803,07 | - | 1.104.271,27 | 6.349.572,34 | 123.145,24 | 38.137,31 | - | |
1.785.000 | 151.002,59 | 2.485.000 | 2.333.997,41 | 548.111,83 | - | - | 74.912,98 | 43.384,10 | X 193.360,45 | 12) 100.000 |
3.215.000 | 180.718,38 | 4.593.000 | 4.412.281,62 | 51.020,43 | - | 6.360.821,73 | 135.551,46 | 286.880,76 | 61.164,83 | |
1.582.000 | 127.129,04 | 2.260.000 | 2.132.870,96 | - | 71.483,54 | 797.282,36 | 66.700,64 | 35.523,28 | 67.194,62 | |
5.452.800 | 498.603,90 | 7.789.800 | 7.291.196,10 | - | 1.243.627.68 | 12.483.831,70 | 240.254,20 | 54.837,96 | 62.965,00 | |
6.176.400 | 347.181,96 | 10) 9.145.300 | 8.798.118,04 | - | 4.189.916,20 | 26.105.001,45 | 278.058,60 | 54.469,22 | - | |
3.696.000 | 244.490,46 | 5.280.000 | 5.035.509,54 | - | 845.023,58 | 10.221.301,34 | 166.249,96 | 41.583,36 | 43.050.00 | |
997.400 | 61.013,37 | 1.476.200 | 1.415.186,63 | - | 72.761,08 | 1.174.095,04 | 42.029,96 | 29.821,38 | 54.136,06 | |
1.952.000 | 127.467,50 | 2.780.400 | 2.652.932,50 | - | 306.724,17 | 3.765.921,74 | 87.636,64 | 36.764,16 | 53.098,78 | přebytek elektrárny 35.463, 11 |
1.718.200 | 136.349,36 | 2.491.200 | 2.354.850,64 | 519.585,64 | - | - | 72.443,10 | 36.623,84 | - | |
1.810.400 | 136.612,74 | 2.586.400 | 2.449.787,26 | - | 119.041,80 | 5.342.411,49 | 81.472,06 | 32.381,85 | 9.700,37 | |
87.628.400 | 6.701.297,55 | 125.662.200 + 120.600 | 119.004.902.45 | 1.558.771,83 | 20.807.230,54 | 180.343.586,60 | 3.843.520,20 | 1.499.711,21 | 1.158,367,33 |
11) Záloha Zemské banky na stavební účet 250.069,48 Kč.
12) Všeobecný reservní fond ve smyslu § 52. stanov.
13) elektrická
14) viz. vyhlášku min. železnic č. 13/1925 Sb. z. a n.
Místní dráhy zaručené státem
Finanční stav dne 31. prosince 1923.
Jméno dráhy |
Datum koncese |
Doba trvání koncese koncese |
Daňové osvobození |
Provozní délka |
Stavební délka |
Zařizovací |
|||||
Kmenové akcie |
Prioritní akcie | Prior. obligace |
|||||||||
v držení země |
v držení jiných interesent. |
celkem |
Původní výše |
Umořená částka |
|||||||
Benešov- Vlašim- Dolní Královice | 6. XI. 1) 1894 27. XI.2) 1899 | 5.XI. |