1.172.200

110.596,80

1.674.600

1.564.003,20

-

985.973,38

4.939.208,87

51.582,56

28.997,90

16.228,30

 

680.600

70.396,22

958.600

888.203,78

-

362.252,68

2.239 606,60

28.695,60

27.249,12

20.269,56

 

2.080.800

156.351,88

2.972 600

2.816.248,12

-

328.097.72

4.629.924,31

93.675,16

34.398 32

82.396 30

 

3) dosud nevydáno 120.600 Kč akcií.

4) 453.200 kmenových akcií a 359.200 negarantovaných prioritních akcií.

Jméno dráhy

Datum

koncese

Doba

trvání koncese

koncese

Daňové

osvobození

Provozní

délka

Stavební

délka

Zařizovací

Kmenové akcie

Prioritní akcie

v držení státu

v držení jiných interesentů

celkem

Opočno - Dobruška 5. XII. 1907 4. XII 1997 4. XII. 1932 5,359 5,512 101.800 113.400 215. 200 -
Ostrov - Jáchymov 5. IX. 1895 4. IX 1985 4. IX. 1920 8,123 8,484 - 433.200 433.200 -
Polná Stoky- Polná město

13.VI. 14) 1903

12.VI. 1993 12. VI. 1928 5,814 5,605 66.400 152.400 218.800 11.800
Rakovník Bečov- Bochov 31. V. 1895 30. V. 1985 30.V. 1920 104, 327 103,360 420.000 2.366.000 2.786.000 260.600
Rakovník - Mladotice 23. I. 1897 22. I. 1987 22. I. 1922 38,903 37,213 375.400 614.000 989.400 196.000
Roudnice - Hospozín 19.XII. 1898 18.XII. 1988 18.XII. 1923 24,872 23,628 - 700.000 700.000 -
Sedlec, Kutná Hora - Zruč 23. I.5) 1882 26.II.6) 1904 22.I.5)

1972 25.II.6) 1994

22.I. 5) 1912 25. II. 6) 1929 36,244 35,307 765.400 612.600 1.378. 000 -
Stankov - Horšův Týn - Ronšperk 29.XII. 1898 28.XII. 1988 28.XII. 1923 21,667 19,536 132.000 546.000 678.000 -
Strakonice - Blatná - Březnice 21.IX. 7) 1896 21. II. 8) 1897 20.IX. 1986 20. IX 7) 1921 20. II. 8) 1922 83,390 79,917 508.000 1.441.600 1.949.600 387.400
Sudoměř, Skalsko - St. Paka 19. II. 1904 18. II. 1994 18. II. 1929 73,759 72,594 1.279.000 1.248.700 2.527 700 441.200
Světlá - Ledeč - Kácov 19.IV. 1902 18.IV. 1992 18. IV. 1927 47,958 47,505 710.000 610.000 1.320.000 264.000
Svojšín - Bor 23.XI. 1899 22.XI. 1989 22. XI. 1924 15,180 15,112 50.000 428.800 478.800 -

13)

Tábor - Bechyně

19.IV. 1902 18.IV. 1992 18. IV. 1927 23,595 23,661 400.000 295.000 695.000 133.400
Tržnice, Vildstein- Schönbach 16. X. 1897 15. X. 1987 15. X. 1922 20,808 20,370 127.000 517.200 644.200 128.800
Zadní Třebáň- Lochovice 31.III. 1900 30.III. 1990 30. III. 1925 26,561 26,480 320.000 326.800 646.800 129.200
        1096,392 1073,482 9.711.900 24.327. 100 3) 34.039.000 + 120.600 3.994.800

 5) pro trať Sedlec - Kutná Hora.

6) pro trať Kutná Hora - Zruč.

7) pro trať Strakonice - Březnice.

8) pro trať Blatná - Nepomuk.

   pro trať Březnice - Rožmitál.

9) Dodatečně zaúčtovaný provozní schodek za rok 1921 619.835.,65 Kč,celkem tedy 1.208.813,98 Kč.

10) Na další investice uzavřeny vedle toho zápůjčky u zemského fondu 500.000 Kč, u Zemské banky 128.214,24 Kč, celkem 628.214,24 Kč. Tato částka měla býti poměrně rozdělena na hyp. záp.,prioritní a kmenové akcie.

kapitál

Provozní

přebytek

Provozní

schodek

Garanční dluh

Zaručený výnos

Správní výlohy

Reservní fond

Poznámka

Hypot. zápůjčky

Celkový stav

původní výše

umořená částka

původní výše

po umoření

502.100 22.021,15 717.300 695.278,85 66.725,24

-

1.559.050,90 21.169,64 25.776,84 13.112,70  
644.800 62.750,28 1.078.000 1.015.249,72 - 588.978,33 1.928.994.44 27.186,20 27.983,03 12.226,50  
569.800 32.029,04 800.400 768.370,96 - 244.027,73 2.144.920,72 24.496,02 24.925,60 -  
7.108.400 690.753,18 10.155.000 9.464.246,82 - 4.007.906,44 21.962.621,38 310.177,32 64.289,66 -  
2.734.800 246.396,93 3.920.200 3.673.803,07 - 1.104.271,27 6.349.572,34 123.145,24 38.137,31 -  
1.785.000 151.002,59 2.485.000 2.333.997,41 548.111,83 - - 74.912,98 43.384,10 X 193.360,45 12) 100.000
3.215.000 180.718,38 4.593.000 4.412.281,62 51.020,43 - 6.360.821,73 135.551,46 286.880,76 61.164,83  
1.582.000 127.129,04 2.260.000 2.132.870,96 - 71.483,54 797.282,36 66.700,64 35.523,28 67.194,62  
5.452.800 498.603,90 7.789.800 7.291.196,10 - 1.243.627.68 12.483.831,70 240.254,20 54.837,96 62.965,00  
6.176.400 347.181,96 10) 9.145.300 8.798.118,04 - 4.189.916,20 26.105.001,45 278.058,60 54.469,22 -  
3.696.000 244.490,46 5.280.000 5.035.509,54 - 845.023,58 10.221.301,34 166.249,96 41.583,36 43.050.00  
997.400 61.013,37 1.476.200 1.415.186,63 - 72.761,08 1.174.095,04 42.029,96 29.821,38 54.136,06  
1.952.000 127.467,50 2.780.400 2.652.932,50 - 306.724,17 3.765.921,74 87.636,64 36.764,16 53.098,78 přebytek elektrárny 35.463, 11
1.718.200 136.349,36 2.491.200 2.354.850,64 519.585,64 - - 72.443,10 36.623,84 -  
1.810.400 136.612,74 2.586.400 2.449.787,26 - 119.041,80 5.342.411,49 81.472,06 32.381,85 9.700,37  
87.628.400 6.701.297,55 125.662.200 + 120.600 119.004.902.45 1.558.771,83 20.807.230,54 180.343.586,60 3.843.520,20 1.499.711,21 1.158,367,33  

11) Záloha Zemské banky na stavební účet 250.069,48 Kč.

12) Všeobecný reservní fond ve smyslu § 52. stanov.

13) elektrická

14) viz. vyhlášku min. železnic č. 13/1925 Sb. z. a n.

 

Místní dráhy zaručené státem

Finanční stav dne 31. prosince 1923.

Jméno dráhy

Datum

koncese

Doba

trvání koncese

koncese

Daňové

osvobození

Provozní

délka

Stavební

délka

Zařizovací

Kmenové akcie

Prioritní akcie

Prior. obligace

v držení země

v držení jiných interesent.

celkem

Původní výše

Umořená částka

Benešov- Vlašim- Dolní Královice 6. XI. 1) 1894 27. XI.2) 1899 5.XI.

Související odkazy



Přihlásit/registrovat se do ISP