1984

5.XI l)

1924 26.XI. 2) 1924

46,861

46,611

430.000

846.000

1.276.000

-

-

-

Domažlice - Tachov

28.III. 1908

27. III. 1998

27.III. 1933

75,570

68,638

1.146.600

1.153 400

2.300.000

-

7.340.000

290.000

Chlumec - Král. Městec

3.VI.

1899

2.VI.

1989

8.VI.

1933

13,657

13,082

82.000

320.000

402.000

-

-

-

Jičín - Rovensko - Turnov

7. XII.

1901

6.XII

1991

6.XII.1991

29,927

29,781

200.000

616.000

816.000

-

-

-

Jindř. Hradec - Nová Bystřice 20)

18. XII 1894

17. XII. 1984

17. XII. 1924

32,869

30,386

270.000

136.000

406.000

-

-

-

Karl. Vary -Johanngeorgenstadt

2.XII.

1895

1.XII. 1985

1. XII. 1920

46,887

35,887

500.000

1.360.000

1.860.000

-

-

-

Kostelec - Telč

30. III.3) 1897 4)

12.VII..

1899

29. III. 1987

29 III.3) 192211.VII 4) 1924.

53,468

53,729

833.000

727.000

1.560.000

-

4.572.000

404.000

Mariánské Lázně- Karlovy Vary

21. V.22)

1896

20.V.

1986

20.V. 1921

53,263

52,780

680.000

1.708.200

2.388.200 163.600 16)

__

1.800.000

136.000

Mor. Budějovice - Jemnice

9. IX. 1894

8.IX.

1984

8.IX.

1924

20,775

20,626

-

320.000

320.000

-

1.140.000

128.000

Něm. Brod- Humpolec

4. VI.

1893

3.VI. 1983

3.VI.

1923

25,180

25,285

200.000

100.000

300.000

200.000

1.500.000

188.800

Něm. Brod- Tišnov

8. XI. 1897 5)

7. VI. 1902 6)

7.XI. 1987

7.XI. 1922

93,083

92,291

360.000 14) 1.330.000 15)

835.000

2.525.000 17)

-

6.408.000

429.200

Sdružené pošumavské místní dráhy

18.IV.

1892 7) 22.V.

18988) 18.IV. 18929)

22. V. 1898 10)

17. IV.

1982

7)2)

17. IV 1922 5)10) 21.V.

1923 10.II. 1933

21)

155,708

151,856

1.648.800

1.431.200

3.080.000

180.000 18)

700.000

10.382.000

1.052.800

Schönwehr - Loket

28. V. 1899

25. V.

1989

25. V.

1924

15,196

15,314

240.000

840.000

1.080.000

-

-

-

Svitava - Polička

10.IX.

1894 12)

31. V. 1897 13)

9.IX. 1984

9.IX. 1924

12)

30.V. 1922

13)

52,260

51,887

450.000

1.074.000

1.524.000

-

-

-

Vodňany - Týn n. Vltavou

23. XI. 1895

22. XI.

1985

22. XI

1920

21,060

20,976

400.000

200.000

600.000

-

-

-

Vsetín- Velké Karlovice

27.VII. 1907

36.VII. 1997

26.VII. 1932

27,347

27,166

546.000

354.000

900.000

-

2.158. 000

98.000

 

763,111

736,295

9.316.400

12.020.800

21.337.200 +163.600 16) +180.000 18)

900.000

35.300.000

2.726.800

1) pro trať Benešov-Vlašim

2) pro trať Vlašim-Dolní Královice

3) pro trať Kostelec-Telč

4) pro trať Telč-Slavonice.

5) pro trať Něm. Brod-Žďár

6) pro trať Žďár-Tišnov

7) pro trať Strakonice-Vimperk

8) pro trať Vimperk-Volary

9) pro trať Vodňany-Prachatice

10) pro trať Prachatice-Volary

11) viz vyhlášku m. ž. ze dne 11. II. 1908., č. 36 ř. z.

12) pro trať Svitava-Polička

kapitál Provozní schodek přebytek Garanční dluh Zaručený výnos Správní výlohy Reservní fond Poznámka

Hypoték. zápůjčky

Celkový stav

Původní výše

Umořená částka

Původní

výše

Po umoření

3.561.000 329.301,05 4.837.000 4.507.698,95 143.861,48 597.080,69 150.536,76 36.396,71 415.183,85  
- - 9.640.000 9.350.000- 1.987.974,87 12.299.006,34 311.376,75 50.426- 761.533,51  
850.000 69.106,83 1.252.000 1.182.893,17 502.816,44 3.414.180,38 35.922,50 24.994,13 33.698,61  
2.928 400 199.940,20 3.744.400 3.544.459,80 971.510,99 7.170.809,75 123.756,32 56.720,47 178.683,66  
1.988.000 208.572,36 2.394.000 2.185.427,64 483.552,81 5.277.137,47 84.299,88 27.217,61 3.090,86  
5.627.000 555.331,04 7.487.000 6.931.668,96 1.839.976,40 15.644.103,66 238.634,48 63.301,70 528.520,03 viz.poz. 21)
- - 6.132.000 5.728.000,- 1.611.967,35 9.523.557,11 195.322,48 53.094,40 547.375,73  
8.100.000 792.251,86 12.288.200 163.600 16) 11.523.548,14 4.695.193,57 17.557.165,57 421.101,96 128.792,24 457,03 viz.pozn. 21)
- - 1.460.000 1.332.000 494.926,11 3.297.079,89 48.260,96 36.024,85 81.762,21  
- - 2.000.000 1.811.200,- 257.149,96 2.335.476,14 19) 71.680- 19.740,20 -  
2.776.000 252.664,22 11.709.000 11.027.135,78 3.328.037,09 15.970.397,93 388.494,06 89.459,80 516.203,93  
- - 14.162.000 180.000 18) 13.287.200 19.833,33 9.926.141,75 459.088,12 41.177,42 612.412,77 Důsledkem ponechání přepravní daně bilanční zisk 622.961,86
3.280.000 259.983,04 4.360.000 4.100.016,96 320.326,39 3.929.423,50 138.942,26 25.579,95 - viz.pozn. 21)
3.236.000 348.738,86 4.760.000 4.411.261,14 846.083,49 9.864.746,76 137.056,32 61.705,01 185.727,90  
1.320.000 131.811,88 1.920.000 1.788.188,12 102.220,74 2.708.680,20 55.916,88 20.143,31 102.514,62  
- - 3.058.000 2.960.000 - 308.049,04 4.411.087,22 92.600- 26.085,31 -  
33.666.400 3.147.701.34 91.203.600 163.600 16) 180.000 18) 85.670.698,66 143.861,48

17.772.618,58

123.926.074,36 2.952.989,73 760.859,11 3.367.164,71  

13) pro trať Polička-Skuteč

14) země Česká

15) země Moravská

16) z toho dosud nevydáno 163.600 Kč akcií

17) dosud nevydáno 15.000 Kč akcií

18) z výměry akcií m. dr. Vodňany-Prachatice a Strakonice-Vimperk

19) vedle toho účet záloh ředitel. sev. záp.dráhy 408.971,61 Kč

20) úzkokolejná

21) koncesována jako hlavní trať II. řádu

22) doplněna vyhláškou min. železnic ze dne 7. VI. 1907, č. 141 ř. z.


Související odkazy



Přihlásit/registrovat se do ISP