1984
5.XI l)
1924 26.XI. 2) 1924
46,861
46,611
430.000
846.000
1.276.000
-
-
-
Domažlice - Tachov
28.III. 1908
27. III. 1998
27.III. 1933
75,570
68,638
1.146.600
1.153 400
2.300.000
-
7.340.000
290.000
Chlumec - Král. Městec
3.VI.
1899
2.VI.
1989
8.VI.
1933
13,657
13,082
82.000
320.000
402.000
-
-
-
Jičín - Rovensko - Turnov
7. XII.
1901
6.XII
1991
6.XII.1991
29,927
29,781
200.000
616.000
816.000
-
-
-
Jindř. Hradec - Nová Bystřice 20)
18. XII 1894
17. XII. 1984
17. XII. 1924
32,869
30,386
270.000
136.000
406.000
-
-
-
Karl. Vary -Johanngeorgenstadt
2.XII.
1895
1.XII. 1985
1. XII. 1920
46,887
35,887
500.000
1.360.000
1.860.000
-
-
-
Kostelec - Telč
30. III.3) 1897 4)
12.VII..
1899
29. III. 1987
29 III.3) 192211.VII 4) 1924.
53,468
53,729
833.000
727.000
1.560.000
-
4.572.000
404.000
Mariánské Lázně- Karlovy Vary
21. V.22)
1896
20.V.
1986
20.V. 1921
53,263
52,780
680.000
1.708.200
2.388.200 163.600 16)
__
1.800.000
136.000
Mor. Budějovice - Jemnice
9. IX. 1894
8.IX.
1984
8.IX.
1924
20,775
20,626
-
320.000
320.000
-
1.140.000
128.000
Něm. Brod- Humpolec
4. VI.
1893
3.VI. 1983
3.VI.
1923
25,180
25,285
200.000
100.000
300.000
200.000
1.500.000
188.800
Něm. Brod- Tišnov
8. XI. 1897 5)
7. VI. 1902 6)
7.XI. 1987
7.XI. 1922
93,083
92,291
360.000 14) 1.330.000 15)
835.000
2.525.000 17)
-
6.408.000
429.200
Sdružené pošumavské místní dráhy
18.IV.
1892 7) 22.V.
18988) 18.IV. 18929)
22. V. 1898 10)
17. IV.
1982
7)2)
17. IV 1922 5)10) 21.V.
1923 10.II. 1933
21)
155,708
151,856
1.648.800
1.431.200
3.080.000
180.000 18)
700.000
10.382.000
1.052.800
Schönwehr - Loket
28. V. 1899
25. V.
1989
25. V.
1924
15,196
15,314
240.000
840.000
1.080.000
-
-
-
Svitava - Polička
10.IX.
1894 12)
31. V. 1897 13)
9.IX. 1984
9.IX. 1924
12)
30.V. 1922
13)
52,260
51,887
450.000
1.074.000
1.524.000
-
-
-
Vodňany - Týn n. Vltavou
23. XI. 1895
22. XI.
1985
22. XI
1920
21,060
20,976
400.000
200.000
600.000
-
-
-
Vsetín- Velké Karlovice
27.VII. 1907
36.VII. 1997
26.VII. 1932
27,347
27,166
546.000
354.000
900.000
-
2.158. 000
98.000
763,111
736,295
9.316.400
12.020.800
21.337.200 +163.600 16) +180.000 18)
900.000
35.300.000
2.726.800
1) pro trať Benešov-Vlašim
2) pro trať Vlašim-Dolní Královice
3) pro trať Kostelec-Telč
4) pro trať Telč-Slavonice.
5) pro trať Něm. Brod-Žďár
6) pro trať Žďár-Tišnov
7) pro trať Strakonice-Vimperk
8) pro trať Vimperk-Volary
9) pro trať Vodňany-Prachatice
10) pro trať Prachatice-Volary
11) viz vyhlášku m. ž. ze dne 11. II. 1908., č. 36 ř. z.
12) pro trať Svitava-Polička
| kapitál | Provozní schodek přebytek | Garanční dluh | Zaručený výnos | Správní výlohy | Reservní fond | Poznámka | |||
Hypoték. zápůjčky |
Celkový stav |
||||||||
Původní výše |
Umořená částka |
Původní výše |
Po umoření |
||||||
| 3.561.000 | 329.301,05 | 4.837.000 | 4.507.698,95 | 143.861,48 | 597.080,69 | 150.536,76 | 36.396,71 | 415.183,85 | |
| - | - | 9.640.000 | 9.350.000- | 1.987.974,87 | 12.299.006,34 | 311.376,75 | 50.426- | 761.533,51 | |
| 850.000 | 69.106,83 | 1.252.000 | 1.182.893,17 | 502.816,44 | 3.414.180,38 | 35.922,50 | 24.994,13 | 33.698,61 | |
| 2.928 400 | 199.940,20 | 3.744.400 | 3.544.459,80 | 971.510,99 | 7.170.809,75 | 123.756,32 | 56.720,47 | 178.683,66 | |
| 1.988.000 | 208.572,36 | 2.394.000 | 2.185.427,64 | 483.552,81 | 5.277.137,47 | 84.299,88 | 27.217,61 | 3.090,86 | |
| 5.627.000 | 555.331,04 | 7.487.000 | 6.931.668,96 | 1.839.976,40 | 15.644.103,66 | 238.634,48 | 63.301,70 | 528.520,03 | viz.poz. 21) |
| - | - | 6.132.000 | 5.728.000,- | 1.611.967,35 | 9.523.557,11 | 195.322,48 | 53.094,40 | 547.375,73 | |
| 8.100.000 | 792.251,86 | 12.288.200 163.600 16) | 11.523.548,14 | 4.695.193,57 | 17.557.165,57 | 421.101,96 | 128.792,24 | 457,03 | viz.pozn. 21) |
| - | - | 1.460.000 | 1.332.000 | 494.926,11 | 3.297.079,89 | 48.260,96 | 36.024,85 | 81.762,21 | |
| - | - | 2.000.000 | 1.811.200,- | 257.149,96 | 2.335.476,14 19) | 71.680- | 19.740,20 | - | |
| 2.776.000 | 252.664,22 | 11.709.000 | 11.027.135,78 | 3.328.037,09 | 15.970.397,93 | 388.494,06 | 89.459,80 | 516.203,93 | |
| - | - | 14.162.000 180.000 18) | 13.287.200 | 19.833,33 | 9.926.141,75 | 459.088,12 | 41.177,42 | 612.412,77 | Důsledkem ponechání přepravní daně bilanční zisk 622.961,86 |
| 3.280.000 | 259.983,04 | 4.360.000 | 4.100.016,96 | 320.326,39 | 3.929.423,50 | 138.942,26 | 25.579,95 | - | viz.pozn. 21) |
| 3.236.000 | 348.738,86 | 4.760.000 | 4.411.261,14 | 846.083,49 | 9.864.746,76 | 137.056,32 | 61.705,01 | 185.727,90 | |
| 1.320.000 | 131.811,88 | 1.920.000 | 1.788.188,12 | 102.220,74 | 2.708.680,20 | 55.916,88 | 20.143,31 | 102.514,62 | |
| - | - | 3.058.000 | 2.960.000 - | 308.049,04 | 4.411.087,22 | 92.600- | 26.085,31 | - | |
| 33.666.400 | 3.147.701.34 | 91.203.600 163.600 16) 180.000 18) | 85.670.698,66 | 143.861,48 17.772.618,58 |
123.926.074,36 | 2.952.989,73 | 760.859,11 | 3.367.164,71 | |
13) pro trať Polička-Skuteč
14) země Česká
15) země Moravská
16) z toho dosud nevydáno 163.600 Kč akcií
17) dosud nevydáno 15.000 Kč akcií
18) z výměry akcií m. dr. Vodňany-Prachatice a Strakonice-Vimperk
19) vedle toho účet záloh ředitel. sev. záp.dráhy 408.971,61 Kč
20) úzkokolejná
21) koncesována jako hlavní trať II. řádu
22) doplněna vyhláškou min. železnic ze dne 7. VI. 1907, č. 141 ř. z.

