22. 03.1993
346 ČESKÝ ÚŘAD GEODET. A KARTOG.
| SESK. POL. | PŘÍJMY | ROZPOČET SCHVÁLENÝ | SKUTEČ. | % PLNĚNÍ | SESK. POL. | VÝDAJE | ROZPOČET SCHVÁLENÝ | SKUTEČ. | % PLNĚNÍ |
| 11 | DAŇ Z OBRATU CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | VÝDAJE RO CELKEM | 387939 | 432661 | 124,4 | |
| 12 | ODVODY HO CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | 51 | INVESTIČNÍ VÝSTAVBA | 20000 | 82464 | 412,3 |
| 13 | ODVODY DRUŽST. AJ. ORG. CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | 52 | ÚDRŽBA A OPRAVY | 10759 | 8695 | 80,8 |
| 14 | ODVODY PŘÍSPĚV. ORG. CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | 53 | MATERIÁLNÍ VÝDAJE | 55262 | 77066 | 139,5 |
| 15 | PŘÍJMY Z ČINNOSTI RO | 28140 | 62716 | 222,9 | 54 | SLUŽBY A VÝDAJE NEVYR. POVAHY | 35785 | 37674 | 105,3 |
| 16 | PŘÍJMY SOUVISEJÍCÍ S ROZVOJEM VT | 0 | 0 | 0,0 | 55 | CESTOVNÉ | 8887 | 5429 | 61,1 |
| 18 | DANĚ OD OBYVATELSTVA A POPLATKY | 0 | 0 | 0,0 | 56 | MZDOVÉ PROSTŘEDKY | 257104 | 269292 | 104,7 |
| 19 | POJISTNÉ A PŘÍSPĚVKY. SOC. ZAB. | 0 | 0 | 0,0 | 57 | OSTATNÍ VÝPLATY FYZ. OSOBÁM | 142 | 2043 | 1438,7 |
| 20 | ODVODY PENĚŽ. A POJIST. ÚSTAVŮ | 0 | 0 | 0,0 | 58 | DÁVKY SOCIÁLNÍHO ZABEZPEČENÍ | 0 | 0 | 0,0 |
| 21 | CLO A OSTATNÍ PŘÍJMY | 75 | 6128 | 8170,7 | 59 | PŘÍSPĚVKY PŘÍSPĚVKOVÝM A PODOB. ORGANIZACÍM CELKEM | 2556 | 8796 | 344,1 |
| A/ PŘÍSPĚVKY NA PROVOZ | 2556 | 7574 | 296,3 | ||||||
| B/ PŘÍSPĚVKY NA INVESTICE | 0 | 1222 | 0,0 | ||||||
| 60 | DOTACE HO CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | |||||
| A/ NEINVESTIČNÍ DOTACE | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| B/ INVESTIČNÍ DOTACE | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| 61 | DOTACE DRUŽSTEVNÍM ORGANIZACÍM CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | |||||
| A/ DOTACE NA PROVOZ | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| B/ DOTACE NA INVESTICE | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| CELKOVÝ ÚHRN PŘÍJMU KAPITOLY | 28215 | 68844 | 244,0 | CELKOVÝ ÚHRN VÝDAJŮ KAPITOLY | 390495 | 491457 | 125,9 |
Kapitola čís. 346 - Český úřad
geodetický a kartografický
Schválený rozpočet kapitoly 346 - pro rozpočtovou
sféru resortu byl během roku 1992 upraven MF ČR
rozpočtovými opatřeními tak, že
zohlednil veškeré potřeby resortu v neinvestičních
výdajích i ve výdajích na investice,
což i umožnilo snadnější přípravu
změny organizační struktury resortu k 1.
1. 1993. Tato nová struktura představuje transformaci
územních orgánů státní
správy na samostatné katastrální úřady
na úrovní okresů a krajů s vyčleněním
samostatných zeměměřických
a katastrálních inspektorátů v krajích.
Současně Český úřad
geodetický a kartografický od 1. 1. 1993 přebírá
agendu registrace smluv od bývalých státních
notářství.
Schválený rozpočet příjmů
ve výši 28 215 tis. Kčs byl během roku
upraven na základě zpřesnění
resortu až do výše 63 023 tis. Kčs. Toto
zvýšení příjmů se souvztažně
promítlo formou rozpočtových opatření
i do zvýšení neinvestičních i
investičních výdajů. Skutečné
plnění činilo 68 844 tis. Kčs, což
je překročení k upravenému rozpočtu
ve výši 5 821 tis. Kčs /tj. o 9,2%/.
Výrazné zvýšení a překročení
rozpočtu příjmů je ovlivněno
zájmem a poptávkou po službách středisek
geodézie, vyvolanou novými legislativními
normami na prokazování vlastnických a užívacích
vztahů, přitom část těchto
výkonů na základě příslušných
právních norem je poskytována bezplatně.
Neinvestiční výdaje dosáhly 400 196
tis. Kčs a byly čerpány na 99,5% upraveného
rozpočtu. Celkové posílení rozpočtu
v průběhu roku o cca 35 mil. Kčs bylo především
pro potřeby středisek geodézie k zajištění
úkolů vyplývajících z přijatých
restitučních a privatizačních zákonů,
včetně jejich novelizací.
Schválený rozpočet investičních
výdajů ve výši 20 000 tis. Kčs
byl upraven o systémové dotace pro rozpočtovou
sféru v celkové výši 50 550 tis. Kčs
na technické vybavení katastrálních
úřadů výpočetní a reprografickou
technikou a instalaci LAN/PC sítí pro katastrální
úřady a další nezbytné potřeby.
Hospodářská sféra resortu sestávající
se původně z 8 státních podniků
se redukovala a k 1. 5. 1992 se státní podniky Geodézie
Liberec, Brno a státní podnik Kartografie Praha
staly akciovými společnostmi. Dosud neproběhla
privatizace státních podniků Geodézie
Praha, České Budějovice, Plzeň, Pardubice
a Opava. Tyto organizace překročily o 797 tis. Kčs
uvažovaný odvod ze zisku, naopak odvod z objemu mezd
předpokládaný ve výši 11 071
nesplnily o 197 tis. Kčs.
KAPITOLA: 348 ČESKÝ BÁŇSKÝ
ÚŘAD
| v tis. Kčs |
| A. HOSPODÁŘSKÉ ORGANIZACE | |||||
| 1. Odvod volného zůstatku zisku dle fin. plánu | |||||
| 2. Neinvestiční dotace | |||||
| 3. Investiční dotace | |||||
| B. ROZPOČTOVÉ ORGANIZACE | |||||
| 1.Neinvestiční výdaje celkem | 23,006 | 25,929 | 25,841 | 99,66 | -88 |
| z toho: | |||||
| neinvestiční výdaje státní správy /oddíl 60/ | 22,904 | 25,827 | 25,725 | 99,61 | -102 |
| 2. Investiční výdaje celkem | |||||
| z toho: | 6,670 | 6,467 | 6,456 | 99,83 | -11 |
| - systémové dotace | |||||
| - individuální dotace | |||||
| C. PŘÍSPĚVKOVÉ A PODOBNÉ ORGANIZACE | |||||
| 1. Příspěvek na provoz PO a pod. organizacím celkem | |||||
| z toho: | |||||
| - příspěvek, na provoz PO /pol. 5902/ | |||||
| - dotace občan. sdružením /pol. 5903/ | |||||
| - ostatní příspěvky /pol. 5909/ | |||||
| 2. Dotace na investice | |||||
| z toho: | |||||
| - systémové | |||||
| - individuální | |||||
| D. ÚSTŘEDNÍ ORGÁN | |||||
| /závazné limity regulace zaměstnanosti/ | |||||
| 1. Limit počtu pracovníků | 48 | 48 | 47 | 97,92 | -1 |
| 2. Limit objemu mzdových prostředků celkem | 3,755 | 4,472 | 4,457 | 99,66 | -15 |
| z toho: ostatní osobní náklady | 44 | 44 | 38 | 86,36 | -6 |
| E. KAPITOLA | |||||
| 1. Příjmy RO celkem | 400 | 400 | 764 | 191,0 | 364 |
| 2. Odvody PO celkem | |||||
*) upravený rozpočet po všech změnách
| Vypracoval: Kalousová | |
| Kontroloval skutečnost: Ing. Bidlo | |
| Kontroloval rozpočet: ing. Janota |
22. 03.1993
348 ČESKÝ BÁŇSKÝ ÚŘAD
| SESK. POL. | PŘÍJMY | ROZPOČET SCHVÁLENÝ | SKUTEČ. | % PLNĚNÍ | SESK. POL. | VÝDAJE | ROZPOČET SCHVÁLENÝ | SKUTEČ. | % PLNĚNÍ |
| 11 | DAŇ Z OBRATU CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | VÝDAJE RO CELKEM | 29676 | 32299 | 108,8 | |
| 12 | ODVODY HO CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | 51 | INVESTIČNÍ VÝSTAVBA | 6670 | 6456 | 96,8 |
| 13 | ODVODY DRUŽST. AJ. ORG. CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | 52 | ÚDRŽBA A OPRAVY | 2339 | 546 | 23,3 |
| 14 | ODVODY PŘÍSPĚV. ORG. CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | 53 | MATERIÁLNÍ VÝDAJE | 2127 | 3042 | 143,0 |
| 15 | PŘÍJMY Z ČINNOSTI RO | 350 | 553 | 158,0 | 54 | SLUŽBY A VÝDAJE NEVYR. POVAHY | 1678 | 2470 | 147,2 |
| 16 | PŘÍJMY SOUVISEJÍCÍ S ROZVOJEM VT | 0 | 0 | 0,0 | 55 | CESTOVNÉ | 1111 | 828 | 74,5 |
| 18 | DANĚ OD OBYVATELSTVA A POPLATKY | 0 | 0 | 0,0 | 56 | MZDOVÉ PROSTŘEDKY | 15004 | 18409 | 122,7 |
| 19 | POJISTNÉ A PŘÍSPĚVKY. SOC. ZAB. | 0 | 0 | 0,0 | 57 | OSTATNÍ VÝPLATY FYZ. OSOBÁM | 747 | 548 | 734 |
| 20 | ODVODY PENĚŽ. A POJIST. ÚSTAVŮ | 0 | 0 | 0,0 | 58 | DÁVKY SOCIÁLNÍHO ZABEZPEČENÍ | 0 | 0 | 0,0 |
| 21 | CLO A OSTATNÍ PŘÍJMY | 50 | 211 | 422,0 | 59 | PŘÍSPĚVKY PŘÍSPĚVKOVÝM A PODOB. ORGANIZACÍM CELKEM | 0 | 0 | 0,0 |
| A/ PŘÍSPĚVKY NA PROVOZ | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| B/ PŘÍSPĚVKY NA INVESTICE | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| 60 | DOTACE HO CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | |||||
| A/ NEINVESTIČNÍ DOTACE | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| B/ INVESTIČNÍ DOTACE | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| 61 | DOTACE DRUŽSTEVNÍM ORGANIZACÍM CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | |||||
| A/ DOTACE NA PROVOZ | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| B/ DOTACE NA INVESTICE | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| CELKOVÝ ÚHRN PŘÍJMU KAPITOLY | 400 | 764 | 191,0 | CELKOVÝ ÚHRN VÝDAJŮ KAPITOLY | 29676 | 32299 | 108,8 |
Kapitola čís. 348 - Český báňský
úřad
Z prostředků státního rozpočtu
byl pro kapitolu Český báňský
úřad financován vlastní úřad
a obvodní báňské úřady
v jednotlivých těžebních regionech České
republiky.
V souladu s kompetencí Českého báňského
úřadu byly hlavní úkoly v roce 1992
zaměřeny na oblast výkonu vrchního
dozoru nad bezpečností a ochranou zdraví
při práci a bezpečností provazu v
dozorovaných hornických a dalších organizacích.
Podle plánu byla vykonávána inspekční
činnost zejména formou specializovaných a
generálních prověrek u vytypovaných
organizací.
Do působnosti státní báňské
správy přešla nově zákonem ČNR
č. 541/1991 Sb. i správa úhrad z plochy dobývacích
prostorů, kdy obvodní báňské
úřady vykonávají funkci specializovaného
finančního úřadu, který spravuje
tyto úhrady, rozděluje je příslušným
obcím, kontroluje podklady pro výpočet úhrad
a příp. vymáhá penále.
Příjmy v roce 1992 dosáhly skutečné
výše 764 tis. Kčs, tj. 191,0% z ročního
rozpočtu. Zvýšené příjmy
představovaly především položky
ze zvýšeného nájemného.
Investiční výdaje činily 6 456 tis.
Kčs, tj. plnění na 99,8%. Podstatná
část výdajů (2 500 tis. Kčs)
byla určena na sdruženou výstavbu budovy PORS
Plzeň. Dále šlo o vybavení obvodních
báňských úřadů výpočetní
technikou a o obměnu přístrojové techniky
apod.
Neinvestiční výdaje byly čerpány
ve výši 25 341 tis. Kčs, tj. plnění
na 99,7%. Schválený rozpočet byl v průběhu
roku posílen o 700 tis. Kčs k zajištění
nové agendy povolování trhacích prací
malého i velkého rozsahu, která přešla
novelou horního zákona do kompetence státní
báňské správy. Další navýšení
představovaly prostředky na pokrytí potřeb
mzdových prostředků k realizaci nařízení
vlády ČR č. 253/1992 Sb. Limit počtu
pracovníků byl splněn na 97,9% a limit mzdových
prostředků byl čerpán na 99,7%.
V porovnání s rokem 1991 nedošlo k výraznějším
změnám v plnění příjmů
a výdajů kapitoly.
KAPITOLA: 349 ČESKÝ ÚŘAD BEZPEČNOSTI
PRÁCE
| v tis. Kčs |
| A. HOSPODÁŘSKÉ ORGANIZACE | |||||
| 1. Odvod volného zůstatku zisku dle fin. plánu | |||||
| 2. Neinvestiční dotace | |||||
| 3. Investiční dotace | |||||
| B. ROZPOČTOVÉ ORGANIZACE | |||||
| 1.Neinvestiční výdaje celkem | 38,941 | 40,639 | 40,279 | 99,11 | -360 |
| z toho: | |||||
| neinvestiční výdaje státní správy /oddíl 60/ | 38,818 | 40,516 | 40,221 | 99,27 | -295 |
| 2. Investiční výdaje celkem | 2,000 | 5,200 | 5,234 | 100,65 | 34 |
| z toho: | |||||
| - systémové dotace | 3,500 | 3,500 | 100,00 | 0 | |
| - individuální dotace | |||||
| C. PŘÍSPĚVKOVÉ A PODOBNÉ ORGANIZACE | |||||
| 1. Příspěvek na provoz PO a pod. organizacím celkem | 9,643 | 8,010 | 7,505 | 93,70 | -505 |
| z toho: | |||||
| - příspěvek, na provoz PO /pol. 5902/ | 9,643 | 8,010 | 7,505 | 93,70 | -505 |
| - dotace občan. sdružením /pol. 5903/ | |||||
| - ostatní příspěvky /pol. 5909/ | |||||
| 2. Dotace na investice | 300 | 255 | 255 | 100,0 | 0 |
| z toho: | |||||
| - systémové | 300 | 255 | 255 | 100,0 | 0 |
| - individuální | |||||
| D. ÚSTŘEDNÍ ORGÁN | |||||
| /závazné limity regulace zaměstnanosti/ | |||||
| 1. Limit počtu pracovníků | 58 | 58 | 49 | 84,48 | -9 |
| 2. Limit objemu mzdových prostředků celkem | 4,143 | 4,358 | 4,345 | 99,70 | -13 |
| z toho: ostatní osobní náklady | 15 | 15 | 12 | 80,00 | -3 |
| E. KAPITOLA | |||||
| 1. Příjmy RO celkem | 326 | 806 | 932 | 115,63 | 126 |
| 2. Odvody PO celkem | |||||
*) upravený rozpočet po všech změnách
| Vypracoval: Kalousová | |
| Kontroloval skutečnost: Ing. Bidlo | |
| Kontroloval rozpočet: ing. Janota |
22. 03.1993
349 ČESKÝ ÚŘAD BEZPEČNOSTI
PRÁCE
| SESK. POL. | PŘÍJMY | ROZPOČET SCHVÁLENÝ | SKUTEČ. | % PLNĚNÍ | SESK. POL. | VÝDAJE | ROZPOČET SCHVÁLENÝ | SKUTEČ. | % PLNĚNÍ |
| 11 | DAŇ Z OBRATU CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | VÝDAJE RO CELKEM | 40941 | 45513 | 111,2 | |
| 12 | ODVODY HO CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | 51 | INVESTIČNÍ VÝSTAVBA | 2000 | 5233 | 261,7 |
| 13 | ODVODY DRUŽST. AJ. ORG. CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | 52 | ÚDRŽBA A OPRAVY | 872 | 471 | 54,0 |
| 14 | ODVODY PŘÍSPĚV. ORG. CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | 53 | MATERIÁLNÍ VÝDAJE | 3419 | 2971 | 86,9 |
| 15 | PŘÍJMY Z ČINNOSTI RO | 326 | 787 | 241,4 | 54 | SLUŽBY A VÝDAJE NEVYR. POVAHY | 2790 | 2343 | 84,0 |
| 16 | PŘÍJMY SOUVISEJÍCÍ S ROZVOJEM VT | 0 | 0 | 0,0 | 55 | CESTOVNÉ | 2082 | 1832 | 88,0 |
| 18 | DANĚ OD OBYVATELSTVA A POPLATKY | 0 | 0 | 0,0 | 56 | MZDOVÉ PROSTŘEDKY | 29759 | 32024 | 107,6 |
| 19 | POJISTNÉ A PŘÍSPĚVKY. SOC. ZAB. | 0 | 0 | 0,0 | 57 | OSTATNÍ VÝPLATY FYZ. OSOBÁM | 19 | 639 | 3363,2 |
| 20 | ODVODY PENĚŽ. A POJIST. ÚSTAVŮ | 0 | 0 | 0,0 | 58 | DÁVKY SOCIÁLNÍHO ZABEZPEČENÍ | 0 | 0 | 0,0 |
| 21 | CLO A OSTATNÍ PŘÍJMY | 0 | 145 | 0,0 | 59 | PŘÍSPĚVKY PŘÍSPĚVKOVÝM A PODOB. ORGANIZACÍM CELKEM | 9943 | 7760 | 78,0 |
| A/ PŘÍSPĚVKY NA PROVOZ | 9643 | 7505 | 77,8 | ||||||
| B/ PŘÍSPĚVKY NA INVESTICE | 300 | 255 | 85,0 | ||||||
| 60 | DOTACE HO CELKEM | 0 | 0 | 0,00 | |||||
| A/ NEINVESTIČNÍ DOTACE | 0 | 0 | 0,00 | ||||||
| B/ INVESTIČNÍ DOTACE | 0 | 0 | 0,00 | ||||||
| 61 | DOTACE DRUŽSTEVNÍM ORGANIZACÍM CELKEM | 0 | 0 | 0,00 | |||||
| A/ DOTACE NA PROVOZ | 0 | 0 | 0,00 | ||||||
| B/ DOTACE NA INVESTICE | 0 | 0 | 0,00 | ||||||
| CELKOVÝ ÚHRN PŘÍJMU KAPITOLY | 326 | 932 | 285,9 | CELKOVÝ ÚHRN VÝDAJŮ KAPITOLY | 50884 | 53273 | 104,7 |
Kapitola čís. 349 - Český úřad
bezpečnosti práce
V této kapitole jsou zabezpečovány úkoly
v oblasti státního odborného dozoru nad bezpečností
práce a bezpečností technických zařízení
a nad dodržováním pracovních podmínek.
Zahrnuje výsledky hospodaření vlastního
úřadu a dalších rozpočtových
organizací - inspektorátů bezpečnosti
práce a jím přímo řízených
příspěvkových organizací Institutu
technické inspekce, Výzkumného ústavu
bezpečnosti práce a Institutu výchovy bezpečnosti
práce.
Příjmy dosáhly výše 932 tis.
Kčs a ve vztahu ke konečnému upravenému
rozpočtu 806 tis. Kčs byly splněny na 115,6%.
Schválený rozpočet příjmů
326 tis. Kčs byl zvýšen o 480 tis. Kčs,
dosažených převážně za úhradu
nájemného z bytových prostor.
Investiční výdaje byly zvýšeny
o 3,2 mil. Kčs, na celkovou částku 5,5 mil.
Kčs. Z toho 3,5 mil. Kčs činila systémová
dotace na vybavení resortu výpočetní
technikou a 255 tis. Kčs systémová dotace
příspěvkovým organizacím. Skutečné
výdaje na investice byly čerpány na 100,6%.
Upravený rozpočet byl překročen o
34 tis. Kčs ve skupině 6, a to o příspěvek
poskytnutý Českou pojišťovnou z fondu
zábrany škod.
Neinvestiční výdaje rozpočtových
organizací byly čerpány na 99,1 částkou
40,3 mil. Kčs. Upravený rozpočet 40,6 mil.
Kčs byl zvýšen v průběhu roku
několika rozpočtovými opatřeními
o 1,7 mil. Kčs. Z toho představuje povolené
překročení výdajů v důsledku
zvýšených příjmů 0,5 mil.
Kčs a zvýšení mzdových prostředků
ze státního rozpočtu 2,3 mil. Kčs.
Dále bylo v rozpočtu vázáno celkem
1,1 mil. Kčs.
Příspěvky příspěvkovým
a pod. organizacím na provoz byly čerpány
částkou 7,5 mil. Kčs, tj. 93,7% k upravenému
rozpočtu 8 mil. Kčs.
Upravený objem mzdových prostředků
RO byl čerpán na 99,9% částkou 32
mil. Kčs, z toho ústřední orgán
čerpal stanovený limit mzdových prostředků
částkou 4,3 mil. Kčs, tj. na 99,7%. Inspektoráty
bezpečnosti práce zcela vyčerpaly mzdové
prostředky částkou 27,7 tis. Kčs.
Průměrný přepočtený
stav pracovníků RO činil 429. Průměrný
počet pracovníků ústředního
orgánu činil 49 ze stanoveného limitu počtu
58 pracovníků.
V souvislosti s provedenou organizační změnou
a převodem Výzkumného ústavu bezpečnosti
práce a Institutu výchovy a bezpečnosti práce
na příspěvkové organizace byly v porovnání
s rokem 1991 příjmy roku 1992 nižší
o 1,5 mil. Kčs a neinvestiční výdaje
RO o 4,5 mil. Kčs. Příspěvky příspěvkovým
organizacím na provoz byly v roce 1992 oproti tomu vyšší
o mil. Kčs. Výdaje na investice byly zvýšeny
pouze o schválené systémové dotace.
KAPITOLA: 356 MINISTERSTVO STÁTNÍ KONTROLY ČR
| v tis. Kčs |
| A. HOSPODÁŘSKÉ ORGANIZACE | |||||
| 1. Odvod volného zůstatku zisku dle fin. plánu | |||||
| 2. Neinvestiční dotace | |||||
| 3. Investiční dotace | |||||
| B. ROZPOČTOVÉ ORGANIZACE | |||||
| 1.Neinvestiční výdaje celkem | 42,263 | 52,648 | 49,386 | 93,80 | -3,262 |
| z toho: | |||||
| neinvestiční výdaje státní správy /oddíl 60/ | 41,968 | 51,381 | 48,463 | 94,32 | -2,918 |
| 2. Investiční výdaje celkem | 3,650 | 4,950 | 4,448 | 89,86 | -502 |
| z toho: | |||||
| - systémové dotace | 1,300 | 1,300 | 100,0 | 0 | |
| - individuální dotace | |||||
| C. PŘÍSPĚVKOVÉ A PODOBNÉ ORGANIZACE | |||||
| 1. Příspěvek na provoz PO a pod. organizacím celkem | 16 | 16 | 100,0 | 0 | |
| z toho: | |||||
| - příspěvek, na provoz PO /pol. 5902/ | |||||
| - dotace občan. sdružením /pol. 5903/ | |||||
| - ostatní příspěvky /pol. 5909/ | 16 | 16 | 100,0 | 0 | |
| 2. Dotace na investice | |||||
| z toho: | |||||
| - systémové | |||||
| - individuální | |||||
| D. ÚSTŘEDNÍ ORGÁN | |||||
| /závazné limity regulace zaměstnanosti/ | |||||
| 1. Limit počtu pracovníků | 418 | 418 | 326 | 77,99 | -92 |
| 2. Limit objemu mzdových prostředků celkem | 35,242 | 34,525 | 32,803 | 95,01 | -1,722 |
| z toho: ostatní osobní náklady | 1,600 | 1,600 | 567 | 35,44 | -1,033 |
| E. KAPITOLA | |||||
| 1. Příjmy RO celkem | 110 | 110 | 193 | 175,45 | 83 |
| 2. Odvody PO celkem | |||||
*) upravený rozpočet po všech změnách
| Vypracoval: Kalousová | |
| Kontroloval skutečnost: Ing. Bidlo | |
| Kontroloval rozpočet: ing. Janota |
22. 03.1993
356 MIN. STÁTNÍ KONTROLY ČR
| SESK. POL. | PŘÍJMY | ROZPOČET SCHVÁLENÝ | SKUTEČ. | % PLNĚNÍ | SESK. POL. | VÝDAJE | ROZPOČET SCHVÁLENÝ | SKUTEČ. | % PLNĚNÍ |
| 11 | DAŇ Z OBRATU CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | VÝDAJE RO CELKEM | 45913 | 53833 | 117,3 | |
| 12 | ODVODY HO CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | 51 | INVESTIČNÍ VÝSTAVBA | 3650 | 4447 | 121,8 |
| 13 | ODVODY DRUŽST. AJ. ORG. CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | 52 | ÚDRŽBA A OPRAVY | 180 | 915 | 508,3 |
| 14 | ODVODY PŘÍSPĚV. ORG. CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | 53 | MATERIÁLNÍ VÝDAJE | 3192 | 6673 | 209,1 |
| 15 | PŘÍJMY Z ČINNOSTI RO | 6 | 165 | 2750,0 | 54 | SLUŽBY A VÝDAJE NEVYR. POVAHY | 2959 | 7618 | 257,5 |
| 16 | PŘÍJMY SOUVISEJÍCÍ S ROZVOJEM VT | 0 | 0 | 0,0 | 55 | CESTOVNÉ | 750 | 1278 | 170,4 |
| 18 | DANĚ OD OBYVATELSTVA A POPLATKY | 0 | 0 | 0,0 | 56 | MZDOVÉ PROSTŘEDKY | 35132 | 32803 | 93,2 |
| 19 | POJISTNÉ A PŘÍSPĚVKY. SOC. ZAB. | 0 | 0 | 0,0 | 57 | OSTATNÍ VÝPLATY FYZ. OSOBÁM | 0 | 99 | 0,0 |
| 20 | ODVODY PENĚŽ. A POJIST. ÚSTAVŮ | 0 | 0 | 0,0 | 58 | DÁVKY SOCIÁLNÍHO ZABEZPEČENÍ | 0 | 0 | 0,0 |
| 21 | CLO A OSTATNÍ PŘÍJMY | 104 | 28 | 26,9 | 59 | PŘÍSPĚVKY PŘÍSPĚVKOVÝM A PODOB. ORGANIZACÍM CELKEM | 0 | 16 | 0,0 |
| A/ PŘÍSPĚVKY NA PROVOZ | 0 | 16 | 0,0 | ||||||
| B/ PŘÍSPĚVKY NA INVESTICE | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| 60 | DOTACE HO CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | |||||
| A/ NEINVESTIČNÍ DOTACE | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| B/ INVESTIČNÍ DOTACE | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| 61 | DOTACE DRUŽSTEVNÍM ORGANIZACÍM CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | |||||
| A/ DOTACE NA PROVOZ | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| B/ DOTACE NA INVESTICE | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| CELKOVÝ ÚHRN PŘÍJMU KAPITOLY | 110 | 193 | 175,5 | CELKOVÝ ÚHRN VÝDAJŮ KAPITOLY | 45913 | 53849 | 117,3 |
Kapitola čís. 356 - Ministerstvo státní
kontroly ČR
Schválený rozpočet byl v průběhu
roku 1992 posílen o prostředky na zabezpečení
provozu nově zřizovaných oblastních
pracovišť, dále byly promítnuty úpravy
v souvislosti s platovou úpravou a provedena regulace rozpočtových
výdajů. V závěru roku byly uvolněny
investiční prostředky na nákup osobních
automobilů pro oblastní pracoviště.
Příjmy dosáhly výše 193 tis.
Kčs, tj. plnění na 175,5%. Překročení
bylo ovlivněno plněním pojistné smlouvy
za opravu havarovaného vozidla.
Investiční výdaje činily 4 448 tis.
Kčs, tj. čerpání na 89,9%. Prostředky
byly použity na pořízení výpočetní
a kancelářské techniky, osobních automobilů
a drobného nábytku.
Neinvestiční výdaje ve výši 49
386 tis. Kčs byly čerpány na 93,8%. Limit
objemu mzdových prostředků byl vyčerpán
na 95% z důvodu nenaplnění plánovaného
počtu pracovníků. Limit počtu pracovníků
ve výši 418 byl naplněn na 326.
KAPITOLA: 357 GENERÁLNÍ PROKURATURA ČR
| v tis. Kčs |
| A. HOSPODÁŘSKÉ ORGANIZACE | |||||
| 1. Odvod volného zůstatku zisku dle fin. plánu | |||||
| 2. Neinvestiční dotace | |||||
| 3. Investiční dotace | |||||
| B. ROZPOČTOVÉ ORGANIZACE | |||||
| 1.Neinvestiční výdaje celkem | 261,102 | 310,283 | 281,199 | 90,63 | -29,084 |
| z toho: | |||||
| neinvestiční výdaje státní správy /oddíl 60/ | |||||
| 2. Investiční výdaje celkem | 18,500 | 64,075 | 63,947 | 99,80 | -128 |
| z toho: | |||||
| - systémové dotace | 7,000 | 39,500 | 39,500 | 100,00 | 0 |
| - individuální dotace | |||||
| C. PŘÍSPĚVKOVÉ A PODOBNÉ ORGANIZACE | |||||
| 1. Příspěvek na provoz PO a pod. organizacím celkem | |||||
| z toho: | |||||
| - příspěvek, na provoz PO /pol. 5902/ | |||||
| - dotace občan. sdružením /pol. 5903/ | |||||
| - ostatní příspěvky /pol. 5909/ | |||||
| 2. Dotace na investice | |||||
| z toho: | |||||
| - systémové | |||||
| - individuální | |||||
| D. ÚSTŘEDNÍ ORGÁN | |||||
| /závazné limity regulace zaměstnanosti/ | |||||
| 1. Limit počtu pracovníků | 198 | 198 | 152 | 76,77 | -46 |
| 2. Limit objemu mzdových prostředků celkem | 21,746 | 21,858 | 18,799 | 86,01 | -3,059 |
| z toho: ostatní osobní náklady | 250 | 365 | 350 | 95,89 | -15 |
| E. KAPITOLA | |||||
| 1. Příjmy RO celkem | 650 | 5,650 | 6,856 | 121,35 | 1,206 |
| 2. Odvody PO celkem | |||||
*) upravený rozpočet po všech změnách
| Vypracoval: Kalousová | |
| Kontroloval skutečnost: Ing. Bidlo | |
| Kontroloval rozpočet: ing. Janota |
22. 03.1993
357 GENERÁLNÍ PROKURATURA ČR
| SESK. POL. | PŘÍJMY | ROZPOČET SCHVÁLENÝ | SKUTEČ. | % PLNĚNÍ | SESK. POL. | VÝDAJE | ROZPOČET SCHVÁLENÝ | SKUTEČ. | % PLNĚNÍ |
| 11 | DAŇ Z OBRATU CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | VÝDAJE RO CELKEM | 279602 | 345147 | 123,4 | |
| 12 | ODVODY HO CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | 51 | INVESTIČNÍ VÝSTAVBA | 18500 | 63947 | 345,7 |
| 13 | ODVODY DRUŽST. AJ. ORG. CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | 52 | ÚDRŽBA A OPRAVY | 3747 | 8937 | 238,5 |
| 14 | ODVODY PŘÍSPĚV. ORG. CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | 53 | MATERIÁLNÍ VÝDAJE | 26719 | 32581 | 121,9 |
| 15 | PŘÍJMY Z ČINNOSTI RO | 413 | 693 | 167,8 | 54 | SLUŽBY A VÝDAJE NEVYR. POVAHY | 18745 | 22214 | 118,5 |
| 16 | PŘÍJMY SOUVISEJÍCÍ S ROZVOJEM VT | 0 | 0 | 0,0 | 55 | CESTOVNÉ | 1300 | 956 | 72,8 |
| 18 | DANĚ OD OBYVATELSTVA A POPLATKY | 0 | 0 | 0,0 | 56 | MZDOVÉ PROSTŘEDKY | 209652 | 215058 | 102,6 |
| 19 | POJISTNÉ A PŘÍSPĚVKY. SOC. ZAB. | 0 | 0 | 0,0 | 57 | OSTATNÍ VÝPLATY FYZ. OSOBÁM | 939 | 1464 | 155,9 |
| 20 | ODVODY PENĚŽ. A POJIST. ÚSTAVŮ | 0 | 0 | 0,0 | 58 | DÁVKY SOCIÁLNÍHO ZABEZPEČENÍ | 0 | 0 | 0,0 |
| 21 | CLO A OSTATNÍ PŘÍJMY | 237 | 6163 | 2600,4 | 59 | PŘÍSPĚVKY PŘÍSPĚVKOVÝM A PODOB. ORGANIZACÍM CELKEM | 0 | 0 | 0,0 |
| A/ PŘÍSPĚVKY NA PROVOZ | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| B/ PŘÍSPĚVKY NA INVESTICE | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| 60 | DOTACE HO CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | |||||
| A/ NEINVESTIČNÍ DOTACE | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| B/ INVESTIČNÍ DOTACE | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| 61 | DOTACE DRUŽSTEVNÍM ORGANIZACÍM CELKEM | 0 | 0 | 0,0 | |||||
| A/ DOTACE NA PROVOZ | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| B/ DOTACE NA INVESTICE | 0 | 0 | 0,0 | ||||||
| CELKOVÝ ÚHRN PŘÍJMU KAPITOLY | 650 | 6356 | 1054,8 | CELKOVÝ ÚHRN VÝDAJŮ KAPITOLY | 279602 | 345147 | 123,4 |
Kapitola čís. 357 -Generální prokuratura
ČR
Z prostředků státního rozpočtu
je financován jak vlastní úřad Generální
prokuratury, tak především okresní a
bývalé krajské prokuratury (tj. 91% celkových
neinvestičních výdajů).
Generální prokuratura v roce 1992 zajišťovala
zvýšené úkoly vyplývající
z výrazného růstu kriminality a její
závažnosti, dále změn právního
řádu a dalších úkolů vyplývajících
z novely trestního řádu a zákona o
soudních rehabilitacích.
Příjmy dosáhly výše 6 856 tis.
Kčs, tj. 121,4% konečného upraveného
rozpočtu a to z důvodu mimořádného
odprodeje školícího a rekreačního
střediska v Rousínově ve výši
5 943 tis. Kčs.
Neinvestiční výdaje byly čerpány
ve výši 281 199 tis. Kčs, tj. 90,6% konečného
upraveného rozpočtu. Nižší čerpání
těchto výdajů je ovlivněno především
mzdovými prostředky, kde došlo k nečerpání
až 27 573 tis. Kčs s ohledem na nenaplnění
stavu prokurátorů a vyšetřovatelů.
Rozpočet prokuratury byl posílen především
v neinvestičních výdajích o 49 181
tis. Kčs, z toho mzdové prostředky 30 848
tis. Kčs na zajištění finančních
dopadů z trestního zákona a zákona
o soudních rehabilitacích. Zvýšené
věcné výdaje se promítly především
v materiálních výdajích a službách
a úzce souvisejí s vybavováním prokuratur,
stěhováním do náhradních objektů,
nárůstem agendy a zvýšením výdajů
na spoje. Tyto výdaje ovlivnil i nárůst cen
(např. ceny poštovného).
Investiční výdaje činily 63 947 tis.
Kčs tj. 99,8% konečného upraveného
rozpočtu. Převážnou část
tvořily systémové dotace v celkové
výši 39 500 tis. Kčs a to především
na automatizovaný informační systém
rejstříku trestů (18 895 tis. Kčs),
vybavení výpočetní technikou (11 468
tis. Kčs), modernizace a rekonstrukce budov (7 000 tis.
Kčs). Další investiční prostředky
byly použity zejména na pořízení
telefonních ústředen, obnovu autoparku a
další kancelářskou techniku a vybavení.

