Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidací společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů ve čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitostí společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušný v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 17. prosince 1924.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.

Místní dráha Rakovník-Bečov-Bochov:
Lokalbahn Rakonitz-Petschau.-Buchau:
Dr. Emanuel Milner v. r., Dr. František Rössler v. r.

Příloha I.-36.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společnosti místní dráhy Rakovník-Mladotice (v následujícím krátce >společnost<) se strany druhé o nabytí místní dráhy Rakovník-Mladotice státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jest Zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména, železniční trati společnosti z Rakovníka do Mladotic, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 23. ledna 1897, č. 47 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktivy i pasívy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní Zemské banky dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 2,734.800,- Kč, t. j. slovy dva miliony sedm set třicet čtyři tisíce osm set Kč.

Dále přejímá stát 4%ní zúrokování prioritních akcií společnosti v jmenovité hodnotě 196.000 Kč, t. j. slovy sto devadesát, šest tisíc Kč.

Tyto prioritní akcie budou přeměněny na 4%ní státní dluhopisy takovým způsobem, že stát se zavazuje platiti z nich 4%ní úroky do 22. ledna 1987, kterýmžto dnem zaniká jakýkoliv nárok na další placení úroků, jakož i všeliký nárok na zaplacení kapitálu, na který dluhopis zní.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společnosti vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví státu, společnost opatří a bezplatně státu odevzdá do 31. prosince 1924.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl.II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnosti vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidaci společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tálo byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 22. listopadu 1924.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.

Místní dráha Rakovník-Mladotice:
Fr. Šlach v. r., Karel Novák v. r., Dr. Vejdovský v. r.

Příloha I.-37.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společnosti místní dráhy Roudnice-Hospozín (v následujícím krátce >společnost<) se strany druhé o nabytí místní dráhy Roudnice-Hospozín státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem l. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společnosti z Roudnice do Hospozína, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 19. prosince 1898, č. 229 ř. z,, se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktivy i pasívy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní u Zemské banky dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 1.785.000 Kč, t. j..slovy jeden milion sedím set osmdesát pět tisíc korun čsl.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společnosti vydané společnost opatří a státu odevzdá do 15. ledna 1925.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl.II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidaci společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušný v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 11. prosince 1924.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.

Místní dráha Roudnice-Hospozín:
Ant. Broft v. r., Dr. J. Bareš v. r.

Příloha I.-38.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společnosti místní dráhy Sedlec-Hora Kutná-Zruč (v následujícím krátce >společnost<) se strany druhé o nabytí místní dráhy Sedlec-Hora Kutná-Zruč státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem l. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společnosti ze Sedlce-Kutné Hory do Zníce, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 23. ledna 1882, č. 27 ř. z. a ze dne 26. února 1904, č. 22 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktívy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího planu zbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky. uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 3.215.000,- Kč, t. j. slovy tři miliony dvě stě patnáct tisíc Kč.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společnosti vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví státu, společnost opatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidací společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu {železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

 

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 22. listopadu 1924.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.

Místní dráha Sedlec-Hora Kutná-Zruč:
Rudolf Wagner v. r., Ing. Vraný Vojt. v. r.

Příloha I.-39.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společnosti místní dráhy Staňkov-Horšův Týn-Ronšperk (v následujícím krátce >společnost<) se strany druhé o nabytí místní dráhy Staňkov-Horšův Týn-Ronšperk státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky Veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo ne, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společnosti, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 29. prosince 1898, č. 6 ř. z, z roku 1899, se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktívy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky, sjednané u Zemské banky království Českého, nyní Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 1,582.000 Kč, slovy jeden milion pět set osmdesát dva tisíce Kč.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu beze zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společnosti vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví státu, společnost opatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidaci společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 26. listopadu 1924.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.

Místní dráha Staňkov-Horšův Týn-Ronšperk:
Lokalbahn Stankau-Bischofteinitz-Ronsperg:
Ant. Engl v r., M. Möhner v. r.

Příloha I.-40.

Úmluva,

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společnosti místní dráhy Strakonice-Blatná-Březnice s odbočkami (v následujícím krátce >společnost<) se strany druhé o nabytí místní dráhy Strakonice-Blatná-Březnice s odbočkami státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem l. lední 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo v knize železniční) anebo ne, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společnosti ze Strakonic přes Blatnou do Březnice s odbočkami do Nepomuk a do Rožmitálu, tvořící předmět koncesních listin ze dne 21. září 1896, č. 192 ř. z. a ze dne 21. února 1897, č. 68 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktivy i pasívy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 5,452.800, - Kč, t. j. slovy pět milionů čtyři sta padesát dva tisíce osm set Kč.

Dále přejímá stát 4%ní zúrokování prioritních akcií společnosti v jmenovité hodnotě 387.400 Kč, t. j. slovy tři sta osmdesát sedm tisíc čtyři sta Kč.

Tyto prioritní akcie budou přeměněny na 4%ní státní dluhopisy takovým způsobem, že stát se zavazuje platiti z nich 4%ní úroky do 20. září 1986, kterýmžto dnem zaniká jakýkoli nárok na další placení úroků, jakož i všeliký nárok na zaplacení kapitálu, na který dluhopis zní.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společnosti vydané, vyjma ty. které jsou ve vlastnictví státu, společnost opatří a státu odevzdá do konce roku 1924.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidaci společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou ku podpisu předloženy.

Článek VII.

Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.

Článek VIII.

Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v první stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.

Článek IX.

Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.

Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.

V Praze, dne 17. listopadu 1924.

Ministr železnic:
Stříbrný v. r.

Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.

Místní dráha Strakonice-Blatná-Březnice s odbočkami:
R. Zdráhal v, r. Dr. Vejdovský v. r., Petr Janovský v. r.

Příloha I.-41.

Úmluva

sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společnosti místní dráhy Světlá-Ledeč-Kácov (v následujícím krátce >společnost<) se strany druhé o nabytí místní dráhy Světlá-Ledeč-Kácov státem.

Článek I.

Společnost postupuje státu dnem l. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společnosti ze Světlé přes Ledeč do Kácova, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 19. dubna 1902, č. 83 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktivy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.

Článek II.

Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 3,696.000,- Kč, t. j. slovy tři miliony šest set devadesát šest tisíc Kč.

Dále přejímá stát 4%ní zúrokování prioritních akcií společnosti v jmenovité hodnotě 264.000,- Kč, t. j. slovy dvě stě šedesát čtyři tisíce Kč.

Tyto prioritní akcie budou přeměněn na 4%ní státní dluhopisy takovým způsobem, že stát se zavazuje platiti z nich 4%ní úroky do 18. dubna 1992, kterýmžto dnem zaniká jakýkoliv nárok na další placení úroků, jakož i všeliký nárok na zaplacení kapitálu, na který dluhopis zní.

Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společnosti vydané, vyjma ty. které jsou ve vlastnictví státu, společnost opatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.

Článek III.

Ježto nabývací cena jest ustanoveními čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.

Článek IV.

Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.

Likvidací společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.

Článek V.

Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.

Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.

Článek VI.

Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející.

Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.


Související odkazy



Přihlásit/registrovat se do ISP