Příloha I.-25.
Úmluva
sjednaná mezí republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce ťstátŤ) se strany jedné a akciovou společností místní dráhy Kolín-Čerčany-Kácov (v následujícím krátce ťspolečnostŤ) se strany druhé o nabytí místní dráhy Kolín-Čerčany-Kácov státem.
Článek I.
Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společností, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není s veškerými právy a závazky jejími, a jména železniční trati společnosti z Kolína do Čerčan s odbočkou z Rataj do Kácova, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 10. května 1899, č. 88 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetku společnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktivy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.
Článek II.
Naproti tornu přejímá stát k vlastním: placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní u Zemské banky(dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 7,384,600,- Kč, t. j. slovy sedm milionů tři sta osmdesát čtyři tisíce šest set Kč.
Dále přejímá stát 4%ní zúrokování prioritních akcií společností v jmenovité hodnotě 551.200.- Kč, t. j. slovy pět set padesát jeden tisíc dvě stě Kč.
Tyto prioritní akcie budou přeměněny na 4%ní státní dluhopisy takovým způsobem, že stát se zavazuje platiti z nich 4%ní úroky do 9. května 1989, kterýmžto dnem zaniká jakýkoli nárok na další placeni úroků, jakož i všeliký nárok na zaplacení kapitálu, na který dluhopis zrní.
Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společností vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví státu, společnost opatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.
Článek III.
Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.
Článek IV.
Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.
Likvidaci společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.
Článek V.
Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.
Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.
Článek VI.
Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející. Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.
Článek VII.
Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovicí obecné ceny.
Článek VIII.
Pro jakékoli právní rozepře, které by snad, z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle finanční prokuratury v Praze.
Článek IX.
Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platností ústavním schválením. Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.
V Praze, dne 21. listopadu 1924.
Ministr železnic: |
Místní dráha Kolín-Čerčany-Kácov: |
Stříbrný v. r. |
|
Ministr financí: |
Ing. R. Schwarz v. r., |
Ing. Bečka v. r. |
Dr. Krützner v. r. |
Příloha I.-26.
Úmluva
sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce ťstátŤ) se strany jedné a akciovou společností místní dráhy Libochovice-Vraňany (v následujícím krátce ťspolečnostŤ) se strany druhé o nabytí místní dráhy Libochovice-Vraňany státem.
Článek I.
Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společností, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společnosti z Libochovic do Jenšovic (nyní Vraňany), tvořící předmět koncesní listiny ze dne 5. prosince 1907. č. 267 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, sne všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktivy a pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.
Článek II.
Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené částí hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní u Zemské baníky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 3,047,800,- Kč, t. j. slovy tři miliony čtyřicet sedm tisíc osm set Kč. Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společnosti vydané vyjma ty, které jsou ve vlastnictví státu, společnost opatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.
Článek III.
Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.
Článek IV.
Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.
Likvidaci společností provede na základě jejího usnesení státní správa.
Článek V.
Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I . uvedených na stát.
Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že povede sama knihovní pořádek.
Článek VI.
Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitostí společností náležející. Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.
Článek VII.
Obě smluvní strany vzdávají se právy odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovicí obecné ceny.
Článek VIII.
Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolicí věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.
Článek IX.
Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením. Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.
V Praze, dne 4. prosince 1924.
Ministr železnic: |
Místní dráha Libochovice-Vraňany: |
Stříbrný v. r. |
|
Ministr financí: |
Kašpar v. r., |
Ing. Bečka v. r. |
Dr. Vejdovský v. r. |
Příloha I.-27.
Úmluva
sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce ťstátŤ) se strany jedné a akciovou společností místní dráhy Louny-Libochovice (v následujícím krátce ťspolečnostŤ) se strany druhé o nabytí místní dráhy Louny-Libochovice státem.
Článek I.
Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společnosti z Loun do Libochovic, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 5. března 1901, č. 24 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společností, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společností se všemi aktivy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.
Článek II.
Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správo: schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené částí hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní u Zemské baroky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 1,895,700,- Kč, t. j. slovy jeden milion osm set devadesát pět tisíc sedím set Kč.
Veškeré akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto akcie společností vydané společnost opatří a státu odevzdá do 15. ledna 1925.
Článek III.
Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.
Článek IV.
Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnost a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.
Likvidací společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.
Článek V.
Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platností (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.
Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.
Článek VI.
Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející. Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budku státní správou k podpisu předloženy.
Článek VII.
Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovicí obecné ceny.
Článek VIII.
Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznítily, budou příslušny v prvé stolicí věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.
Článek IX.
Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platností ústavním schválením. Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.
V Praze, dne 9. prosince 1924.
Ministr železnic: |
Místní dráha Louny-Libochovice: |
Stříbrný v. r. |
|
Ministr financí: |
Jos. Rybka v. r., |
Ing. Bečka v. r. |
Kalach Benedikt v. r. |
Příloha I.- 28.
Úmluva
sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce ťstátŤ) se strany jedné a akciovou společností místní dráhy z Mělníka do Mšena (v následujícím krátce ťspolečnostŤ) se strany druhé o nabytí místní dráhy z Mělníka do Mšena státem.
Článek I.
Společnost postupuje táto dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společností z Mělníka do Mšena s odbočkou ze Lhotky do Střednic a vlečnou drahou k Labi, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 18. ledna 1896, č. 34 ř. z., se všemi vlečnými drahami pokud jsou majetkem společností, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami jakož i veškerého ostatního jmění společnost se všemi aktivy i pasivy, i s reservního fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.
Článek II.
Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené částí hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 1,850,400 Kč, t, j. slovy jeden milion osm set padesát tisíc čtyři sta Kč.
Dále přejímá stát 4%ní zúrokování prioritních akcií společností v jmenovité had notě 55,600 Kč, t. j. slovy padesát pět tisíc šest set Kč.
Tyto prioritní akcie budou přeměněny na 4%ní státní dluhopisy takovým způsobem, že stát se zavazuje platit z nich 4%ní úroky do 17. ledna 1986, kterýmžto dnem zaniká jakýkoliv nárok na další placení úroků, jakož i všeliký nárok na za zaplacení kapitálu, na který dluhopis zní. Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společnost opatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.
Článek III.
Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.
Článek IV.
Společnosti vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platností a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.
Likvidací společnosti provede na základ jejího usnesení státní správa.
Článek V.
Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.
Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.
Článek VI.
Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vložena vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitostí společnosti náležející. Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.
Článek VII.
Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.
Článek VIII.
Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.
Článek IX.
Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platností ústavním schválením. Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.
V Praze, dne 28. listopadu 1924.
Ministr železnic: |
Místní dráha z Mělníka do Mšena: |
Stříbrný v. r. |
|
Ministr financí: |
Nový v. r., |
Ing. Bečka v. r. |
Dr. Valina v. r. |
Příloha I.-29.
Úmluva
sjednaná mezí republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce ťstátu) se strany jedné a akciovou společností Mostecko-Lovosické spojovací dráhy (v následujícím krátce ťspolečnostŤ) se strany druhé a nabytí Mostecko-Lovosické spojovací dráhy státem.
Článek I.
Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať tato nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) aneb není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železničních tratí společností ze Sedlce do Čížkovic a ze Sedlce do Obrnic, tvořících předmět koncesních listin ze dne 29. ledna 1897, č. 48 ř. z. a ze dne 27. června 1898, č. 113 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společností, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého státního jmění společnosti se všemi aktivy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválení státní správy spotřebován.
Článek II.
Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého:) v Praze, v jmenovité hodnotě 2,973.400,- Kč, slovy dva miliony devět set sedmdesát tři tisíce čtyři sta Kč.
Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společností vydané, vyjma ty, které jsou v držení státu, společnost opatří a státu odevzdá do 31. března 1925.
Článek III.
Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.
Článek IV.
Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platností a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.
Likvidací společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.
Článek V.
Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platností (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů ve čl. I. uvedených na stát.
Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy ad, místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.
Článek VI.
Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na, všechny nemovitosti společnosti náležející. Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.
Článek VII.
Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.
Článek VIII.
Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznítily, budou příslušny v prvé stolicí věcně příslušné soudy v sídle České finanční prokuratury v Praze.
Článek IX.
Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platností ústavním schválením. Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.
V Praze,:dne 24. února 1925.
Ministr železnic: |
Mostecko-Lovosická spojovací dráha: |
Stříbrný v. r. |
Brüx-Lobositzer Verbindungsbahn: |
Ministr financí: |
Josef Truntschka v. r., |
Ing. Bečka v. r. |
Antonín Brožíček v. r. |
Příloha I.-30.
Úmluva
sjednaná mezí republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce ťstátŤ) se strany jediné a akciovou společností místní dráhy Mšeno-Dolní Cetno (v následujícím krátce ťspolečnostŤ) se strany druhé o nabytí místní dráhy Mšeno-Dolní Cetno státem.
Článek I.
Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společností, ať tato nemovité jmění jest zapsána v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společností ze Mšena do Dolního Cetna, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 16. dubna 1896, č. 81 ř. z.; se všemi vlečnými drahami, pokud jinou majetkem, společností, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami. Jakož i veškerého ostatního jmění společností se všemi aktivy a pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní právy spotřebován.
Článek II.
Naprati tomu přejímá stárl k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 1,172,200,- Kč, t. j. slovy jeden milion sto sedmdesát dva tisíce dvě stě Kč.
Dále přejímá stát 4%ní zúrokování prioritních akcií společnosti v jmenovité hodnotě 54.000 Kč, t. j. slovy padesát čtyři tisíce Kč.
Tyto prioritní akcie budou přeměněny na 4%ní státní dluhopisy takovým způsobem, že stát se zavazuje platiti z nich 4%ní úroky do 15. dubna 1986, kterýmžto dnem zaniká jakýkoliv nárok na další placení úroků, jakož i všeliký nárok na zaplacení kapitálu, na který dluhopis zní.
Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společnost opatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.
Článek III.
Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.
Článek IV.
Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.
Likvidaci společností provede na základě jejího usnesení státní správa.
Článek V.
Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platností (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.
Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.
Článek VI.
Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společností náležející. Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.
Článek VII.
Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovicí obecné ceny.
Článek VIII.
Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolicí věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.
Článek IX.
Pato úmluva váži společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením. Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.
V Praze, dne 29. listopadu 1924.
Ministr železnic: |
|
Stříbrný v. r. |
Místní dráha Mšeno-Dolní Cetno: |
Ministr financí: |
Hons Antonín v. r., |
Ing. Bečka v. r. |
V. Vaněk v. r. |