Článek VI.
Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející.
Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.
Článek VII.
Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.
Článek VIII.
Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.
Článek IX.
Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.
Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.
V Praze, dne 15. listopadu 1924.
Ministr železnic:
Stříbrný v. r.
Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.
Místní dráha z
Německého Brodu do Humpolce:
Dr. F. Samek v. r., Dr. Vejdovský v. r.,
Jan Hornek v. r.
Příloha I.-11.
Úmluva
sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společností místní dráhy Německý Brod-Tišnov (v následujícím krátce >společnost<) se strany druhé o nabytí místní dráhy Německý Brod-Tišnov státem.
Článek I.
Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jest zapsáno V knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společnosti z německého Brodu do Tišnova, tvořící předmět koncesních listin ze dne 8.listopadu 1897, č. 260 ř. z. a ze dne 7. června 1902, č. 114 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktivy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.
Článek II.
Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 2.776.000 Kč. t. j. slovy: dva miliony sedm set sedmdesát šest tisíc Kč, a zbytek dosud neumořené části prioritních obligací společnosti v jmenovité hodnotě 6.408.000 Kč. t. j. slovy: šest milionů čtyři sta osm tisíc Kč.
Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společností vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví země České a Moravské, společnost opatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.
Článek III.
Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.
Článek IV.
Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.
Likvidaci společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.
Článek V.
Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.
Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.
Článek VI.
Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející.
Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.
Článek VII.
Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.
Článek VIII.
Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.
Článek IX.
Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platností ústavním schválením.
Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.
V Praze, dne 15. listopadu 1924.
Ministr železnic:
Stříbrný v. r.
Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.
Místní dráha
Německý Brod-Tišnov:
Frant. Raupach v. r., Drobný v. r.
Příloha I-12.
Úmluva
sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společností Sdružených pošumavských místních drah (v následujícím krátce >společnost<) se strany druhé o nabytí Sdružených pošumavských místních drah státem.
Článek I.
Společnost postupuje státu dnem l. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo ne, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železničních tratí společnosti, tvořící předmět koncesních listin ze dne 18. dubna 1892, č. 74 ř. z., ze dne 18. dubna 1892, č. 75 ř. z., ze dne 22. května 1898, č. 93 ř. z., ze dne 22. května 1898, č. 94 ř. z. a vyhlášky ministerstva železnic ze dne 11. února 1908, č. 36 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktivy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.
Článek II.
Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části prioritních obligací společnosti v jmenovité hodnotě 10.382.000 Kč. t. j. slovy deset milionů tři sta osmdesát dva tisíce Kč, stejně jako 4%ní zúrokování prioritních akcií společnosti a jejich umořování v jmenovité hodnotě Kč 700.000. t. j, slovy sedm set tisíc Kč.
Tyto prioritní akcie budou přeměněny na 4% ní státní dluhopisy, pro něž platí dosavadní umořovací plán. S umořováním jich však může býti započato až po úplném umoření prioritních obligací.
Státní správa si však vyhrazuje podle svého uvážení v kterémkoli roce rychlejší umořování těchto dluhopisů, než jak je v přísněném umořovacím plánu stanoveno.
Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu beze zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společností vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví země, společnost dle možnosti opatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.
Článek III.
Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.
Článek IV.
Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.
Likvidaci společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.
Článek V.
Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů ve čl. I. uvedených na stát.
Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.
Článek VI.
Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející.
Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.
Článek VII.
Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.
Článek VIII.
Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.
Článek IX.
Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.
Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.
V Praze, dne 19. listopadu 1924.
Ministr železnic:
Stříbrný v. r.
Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.
Sdružené
pošumavské místní dráhy:
Vereinigte Böhmerwald-Lokalbahnen;
Hans Waldek v. r., Dr. Bohuslav Budínský v. r.
Příloha I.-13.
Úmluva
sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společností dráhy Schönwehr-Loket (v následujícím krátce >společnost<) se strany druhé o nabytí dráhy Schönwehr-Loket státem.
Článek I.
Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční trati společnosti ze Schönwehru do Lokte, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 26. května 1899, č. 100 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým. movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktivy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.
Článek II.
Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 3,260.000.- Kč. t. j. slovy tři miliony dvě stě osmdesát tisíc Kč.
Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu beze zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společností vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví země České, společnost podle možností opatří a státu odevzdá do 31. ledna 1925.
Článek III.
Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.
Článek IV.
Společnost vstoupí do
likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a
jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za
rok 1924.
Likvidaci společnosti provede na základě jejího usnesení
státní správa.
Článek V.
Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů ve čl. I. uvedených na stát.
Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.
Článek VI.
Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející..
Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou, k podpisu předloženy.
Článek VII.
Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.
Článek VIII.
Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.
Článek IX.
Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platností ústavním schválením.
Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise: společnost obdrží její opis.
V Praze, dne 8. ledna 1925.
Ministr železnic:
Stříbrný v. r.
Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.
Dráha Schönwehr-Loket: Eisenbahn
Schönwehr-Elbogen:
Al. Mertn v. r., Oswald Neidhart v. r.
Příloha 1.-14.
Úmluva
sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společností místní dráhy Svitava-Polička (v následujícím krátce >společnost<) se strany druhé o nabytí místní dráhy Svitava-Polička státem.
Článek I.
Společnost postupuje státu dnem 1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnicky veškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, ať toto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových (všeobecných nebo železniční knize) anebo není, s veškerými právy a závazky jejími, zejména železniční tratí společnosti ze Svitavy přes Poličku do Skutče, tvořící předmět koncesních listin ze dne 10. září 1894, č. 207 ř. z. a ze dne 31. května 1897, č. 139 ř. z., se všemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, s veškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemi aktivy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svého určení se schválením státní správy spotřebován.
Článek II.
Naproti tomu přejímá stát k vlastnímu placení podle platného, státní správou schváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořené části hypotékami zápůjčky, uzavřené u Zemské banky království Českého, nyní u Zemské banky (dříve Zemské banky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě 3,236.000.- Kč. t. j. slovy tři miliony dvě stě třicet šest tisíc Kč.
Veškeré kmenové akcie postupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akcie společností vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictví země České, společnost opatří a státu odevzdá do 15. ledna 1925.
Článek III.
Ježto nabývací cena jest ustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, že nemá vůči nabývajícímu státu žádných dalších pohledávek.
Článek IV.
Společnost vstoupí do likvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti a jakmile řádná valná hromada schválí výroční účty za rok 1924.
Likvidaci společnosti provede na základě jejího usnesení státní správa.
Článek V.
Dnem, kdy tato úmluva nabude právní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba veškerých majetkových předmětů v čl. I. uvedených na stát.
Společnost se zavazuje, že vydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd. místní dráhy se týkající a že provede sama knihovní pořádek.
Článek VI.
Společnost svoluje, aby podle této úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československého státu (železniční správa) na všechny nemovitosti společnosti náležející.
Společnost jest povinna řádně podepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovního vlastnictví na stál do čtyř neděl po té, jakmile jí budou státní správou k podpisu předloženy.
Článek VII.
Obě smluvní strany vzdávají se práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad polovici obecné ceny.
Článek VIII.
Pro jakékoli právní rozepře, které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny v prvé stolici věcně příslušné soudy v sídle české finanční prokuratury v Praze.
Článek IX.
Tato úmluva váže společnost schválením valnou hromadou akcionářů a nabude právní platnosti ústavním schválením.
Úmluva tato byla sepsána v jednom prvopise; společnost obdrží její opis.
V Praze, dne 11. prosince 1924.
Ministr železnic:
Stříbrný v. r.
Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.
Místní dráha
Svitava-Polička:
Frant. Horáček v. r., Dr. Vejdovský v. r.
Příloha 1.-15.
Úmluva
sjednaná mezi republikou Československou, zastoupenou ministry železnic a financí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) se strany jedné a akciovou společností místní dráhy Vodňany-Týn nad Vltavou (v následujícím krátce >společnost <) se strany druhé o nabytí místní dráhyVodňany-Týn nad Vltavou státem.
Článek I.
Společnost postupuje státu dneml. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnickyveškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, aťtoto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových(všeobecných nebo železniční knize) anebo není, sveškerými právy a závazky jejími, zejména železničnítrati společnosti z Vodňando Týna nad Vltavou, tvořící předmět koncesní listiny zedne 23. listopadu 1895, číslo 8 ř. z. z r. 1896, s veškerýmmovitým i nemovitým příslušenstvím, se všemi vozidly aveškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jměníspolečnosti se všemi aktivyi pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svéhourčení se schválením státní správy spotřebován.
Článek II
Naproti tomu přejímá stát kvlastnímu placení podle platného, státní správouschváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořenéčásti hypotekární zápůjčky, uzavřené u Zemské bankykrálovství Českého, nyní Zemské banky (dříve Zemskébanky království Českého) v Praze, v jmenovité hodnotě1,320.000 Kč. t. j. slovy jeden milion tři sta dvacet tisícKč.
Veškeré kmenové akcie postupujespolečnost státu bez zvláštní úplaty. Tyto kmenové akciespolečností vydané, vyjma ty, které jsou ve vlastnictvízemě České, společnost opatří a státu odevzdá do 31.prosince 1924.
Článek III.
Ježto nabývací cena jestustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, ženemá vůči nabývajícímu státu žádných dalšíchpohledávek
Článek IV.
Společnost vstoupí dolikvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti ajakmile řádná valná hromada schválí výroční účty zarok 1924.
Likvidaci společnosti provede nazákladě jejího usnesení státní správa.
Článek V.
Dnem, kdy tato úmluva nabudeprávní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držba
veškerých majetkovýchpředmětů v čl. I. uvedených na stát.
Společnost se zavazuje, ževydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd.místní dráhy se týkající a že provede sama knihovnípořádek.
Článek VI.
Společnost svoluje, aby podletéto úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československéhostátu (železniční správa) na všechny nemovitostispolečnosti náležející.
Společnost jest povinna řádněpodepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovníhovlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budoustátní správou k podpisu předloženy.
Článek VII.
Obě smluvní strany vzdávajíse práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad poloviciobecné ceny.
Článek VIII.
Pro jakékoli právní rozepře,které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny vprvé stolici věcně příslušné soudy v sídle českéfinanční prokuratury v Praze.
Článek IX.
Tato úmluva váže společnostschválením valnou hromadou akcionářů a nabude právníplatnosti ústavním schválením.
Úmluva tato byla sepsána vjednom prvopise, společnost obdrží její opis.
V Praze, dne 19. listopadu 1924.
Ministr železnic:
Stříbrný v. r.
Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.
Místní dráhaVodňany-Týn nad Vltavou:
Dr. Vejdovský v. r.,Jindřich Pavlíček v. r.,
Jan Srnec v. r.
Příloha1.-16.
Úmluva
sjednaná mezirepublikou Československou, zastoupenou ministry železnic afinancí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) sestrany jedné a akciovou společností místní dráhyVsetín-Velké Karlovice (v následujícím krátce>společnost<) se strany druhé o nabytí místní dráhyVsetín-Velké Karlovice státem.
Článek I.
Společnost postupuje státu dnem1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnickyveškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, aťtoto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových(všeobecných nebo železniční knize) anebo není, sveškerými právy a závazky jejími, zejména železničnítrati společnosti ze Vsetína do Velkých Karlovic, tvořící předmětkoncesní listiny ze dne 27. července 1907, č. 189 ř. z., sevšemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, sveškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemivozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatního jmění společnosti se všemiaktivy i pasivy, i s reservním fondem, pokud nebyl podle svéhourčení se schválením státní správy spotřebován.
Článek II
Naproti tomu přejímá stát kvlastnímu placení podle platného, státní správouschváleného umořovacího plánu zbytek dosud neumořenéčásti prioritních obligací společnosti v jmenovité hodnotě2,158,000 Kč. t. j. slovy dva miliony sto padesát osm tisícKč.
Veškeré kmenové akciepostupuje společnost státu bez zvláštní úplaty. Tytokmenové akcie společností vydané, vyjma ty, které jsou vevlastnictví země Moravské, společnost podle možnostiopatří a státu odevzdá do 31. prosince 1924.
Článek III.
Ježto nabývací cena jestustanovením čl. II. vypořádána, prohlašuje společnost, ženemá vůči nabývajícímu státu žádných dalšíchpohledávek.
Článek IV.
Společnost vstoupí dolikvidace, jakmile tato úmluva nabude právní platnosti ajakmile řádná valná hromada schválí výroční účty zarok 1924.
Likvidaci společnosti provede nazákladě jejího usnesení státní správa.
Článek V.
Dnem, kdy tato úmluva nabudeprávní platnosti (čl. IX.), přechází fysická držbaveškerých majetkových předmětů v čl. 1. uvedených nastát.
Společnost se zavazuje, ževydá státu veškeré spisy, listiny, plány, účty, knihy atd.místní dráhy se týkající a že provede sama knihovnípořádek.
Článek VI.
Společnost svoluje, aby podletéto úmluvy bylo vloženo vlastnické právo Československéhostátu (železniční správa) na všechny nemovitostispolečnosti náležející.
Společnost jest povinna řádněpodepsati právní listiny, potřebné ku převodu knihovníhovlastnictví na stát do čtyř neděl po té, jakmile jí budoustátní správou k podpisu předloženy.
Článek VII.
Obě smluvní strany vzdávajíse práva odporovati této úmluvě pro zkrácení nad poloviciobecné ceny..
Článek VIII.
Pro jakékoli právní rozepře,které by snad z této úmluvy vznikly, budou příslušny vprvé stolici věcně příslušné soudy v sídle českéfinanční prokuratury v Praze.
Článek IX.
Tato úmluva váže společnostschválením valnou hromadou akcionářů a nabude právníplatnosti ústavním schválením.
Úmluva tato byla sepsána vjednom prvopise; společnost obdrží její opis.
V Praze, dne 1. prosince 1924.
Ministr železnic:
Stříbrný v. r.
Ministr financí:
Ing. Bečka v. r.
Místní dráha Vsetín-Velké Karlovice:
Dr. Jan Žáček v.r., A. Sotolář v.
r.
Příloha1.-17.
Úmluva
sjednaná mezirepublikou Československou, zastoupenou ministry železnic afinancí jménem vlády (v následujícím krátce >stát<) sestrany jedné a akciovou společností místní dráhy Brandýsn. L.-Neratovice (v následujícím krátce >společnost<) sestrany druhé o nabytí místní dráhy Brandýs n.L.-Neratovice státem.
Článek I.
Společnost postupuje státu dnem1. ledna 1925 do vlastnictví a stát nabývá vlastnickyveškerého movitého i nemovitého jmění společnosti, aťtoto nemovité jmění jest zapsáno v knihách pozemkových(všeobecných nebo železniční knize) anebo není, sveškerými právy a závazky jejími, zejména železničnítrati společnosti z Brandýsa n. L. přes Kostelec n. L. doNeratovic, tvořící předmět koncesní listiny ze dne 11. ledna 1898, č. 13 ř. z., sevšemi vlečnými drahami, pokud jsou majetkem společnosti, sveškerým movitým i nemovitým příslušenstvím, se všemivozidly a veškerými zásobami, jakož i veškerého ostatníhojmění společností se všemi aktivy i pasívy, i s reservním fondem, pokud nebyl podlesvého určení se schválením státní správy spotřebován.