

VÝSLEDKY KONTROL ROZHLASOVÉHO VYSÍLÁNÍ

1/18, 2014, EVROPA 2, s. r. o. (program EVROPA 2)

Rada se seznámila s analýzou pořadu Ranní show, který byl odvysílán dne 6. prosince 2013 v čase od 09:09:45 do 09:16:00 hodin na programu EVROPA 2, a shledala, že jeho odvysíláním se provozovatel EVROPA 2, s. r. o., nedopustil porušení zákona č. 231/2001 Sb.

2/39, 2014, RADIO UNITED BROADCASTING s. r. o. (program Kiss Morava)

Rada se seznámila s analýzou reklamy na elektronické cigarety prodávané na www.nadines.cz, která byla odvysílána dne 26. listopadu 2013 v čase 10:41:30 hodin na programu Kiss Morava, a shledala, že reklama byla odvysílána v souladu s právními předpisy.

4/43, 2014, Český rozhlas (program ČRo 2 Dvojka)

Rada se seznámila se stížností (č. j. 589/2014) posluchače na část zpravodajské relace odvysílané dne 26. ledna 2014 od 10:00:25 do 10:00:47 na programu Český rozhlas Dvojka a s její analýzou a shledala, že k porušení zákona č. 231/2001 Sb. nedošlo (3).

4/45, 2014, NONSTOP, s. r. o. (program Rádio Krokodýl)

Rada se seznámila s analýzou vysílání programu Rádio Krokodýl provozovatele NONSTOP, s. r. o., ze dne 2. ledna 2014 od 00:00–24:00 hodin a shledala, že vysílání bylo v souladu se zákonem o rozhlasovém a televizním vysílání a v souladu s platnými licenčními podmínkami.

5/19, 2014, NONSTOP, s. r. o. (program RADIO JIHLAVA)

Rada se seznámila s analýzou programu RÁDIA JIHLAVA provozovatele NONSTOP, s. r. o., z pondělí 10. února 2014 od 00:00 do 24:00 hodin a shledala, že vysílání bylo v souladu se zákonem o rozhlasovém a televizním vysílání a v souladu s platnými licenčními podmínkami.

5/20, 2014, 4S Production, a. s. (program Expres radio)

Rada se seznámila s analýzou programu Expres radio provozovatele 4S Production, a. s., ze dne 27. ledna 2014 od 00:00 do 24:00 hodin a shledala, že vysílání bylo v souladu se zákonem o rozhlasovém a televizním vysílání a v souladu s platnými licenčními podmínkami.

5/21, 2014, SAT Plus, s. r. o. (program FUN ONE STATION)

Rada se seznámila s analýzou programu FUN ONE STATION provozovatele SAT Plus, s. r. o., z 20. ledna 2014 od 00:00 do 24:00 hodin a shledala, že vysílání bylo v souladu se zákonem o rozhlasovém a televizním vysílání a v souladu s platnými licenčními podmínkami.

6/39, 2014, Český rozhlas (program ČRo Dvojka)

Rada se seznámila s analýzou pořadu „Noční mikrofórum“, který byl odvysílán dne 11. února 2014 od 22:30 hodin na programu ČRo 2 – Dvojka a v jehož rámci byl odvysílán rozhovor s paní Helenou Fuchsovou, a shledala, že pořad byl odvysílán v souladu se zákonem č. 231/2001 Sb.

6/41, 2014, Česká rozhlasová, s. r. o. (program Radio Orlík)

Rada se seznámila s analýzou programu Radio Orlík provozovatele Česká rozhlasová, s. r. o., ze dne 25. února 2014 od 00:00 do 24:00 hodin a shledala, že vysílání bylo v souladu se zákonem o rozhlasovém a televizním vysílání a v souladu s platnými licenčními podmínkami

7/18, 2014, MEDIA BOHEMIA, a. s. (program Fajn radio), Frekvence 1, a. s. (program FREKVENCE 1)

Rada se seznámila s analýzou části pořadu „Pomsta je sladká“, která byla odvysílána dne 27. února 2014 od 06:51:00 hodin do 06:54:50 hodin na programu Fajn radio provozovatele MEDIA BOHEMIA, a. s., a shledala, že k porušení zákona č. 231/2001 Sb. nedošlo (4).

Rada se seznámila s analýzou části pořadu „Ruda z Ostravy“ která byla odvysílána dne 5. března 2014 od 13:26:26 do 13:28:50 hodin na programu FREKVENCE 1, provozovatele Frekvence 1, a. s., a shledala, že k porušení zákona č. 231/2001 Sb. nedošlo. (5)

7/20, 2014, SeeJay Radio, s. r. o. (program SeeJay Radio)

Rada se seznámila s analýzou programu SeeJay Radio provozovatele SeeJay Radio, s. r. o., ze dne 26. února 2014 od 00:00 do 24:00 hodin a shledala, že vysílání bylo v souladu se zákonem o rozhlasovém a televizním vysílání a v souladu s platnými licenčními podmínkami.

8/15, 2014, Český rozhlas (program ČRo 1 Radiožurnál)

Rada se seznámila s analýzou části zpravodajské relace Hlavní zprávy, která byla odvysílána dne 17. března 2014 od 12:11:40 do 12:25:50 hodin na programu ČRo 1 – Radiožurnál, a shledala, že k porušení zákona č. 231/2001 Sb. nedošlo.

8/16, 2014, AZ Media, a. s. (program ROCK MAX)

Rada se seznámila s analýzou programu ROCK MAX provozovatele AZ Media, a. s., ze dne 19. března 2014 od 00:00 do 24:00 hodin a shledala, že vysílání bylo v souladu se zákonem o rozhlasovém a televizním vysílání a v souladu s platnými licenčními podmínkami.

8/32, 2014, LONDA, spol. s r. o. (program RÁDIO IMPULS)

Rada se seznámila se zjištěními analýzy předvolebního vysílání pořadu Impulsy Václava Moravce vysílaného na programu RÁDIO IMPULS v období od 18. září 2013 do 25. října 2013.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání na základě této analýzy požádala provozovatele LONDA, spol. s r. o., o podání vysvětlení, podle jakého klíče byli zváni konkrétní představitelé politických uskupení kandidujících ve volbách do PS PČR 2013 do jednotlivých vydání pořadu Impulsy Václava Moravce (co určovalo pořadí, v němž byli v rámci pořadu prezentováni), který byl vysílán v čase krátce po 18:00 hod. v období od 18. září 2013 do 25. října 2013 na programu RÁDIO IMPULS, resp. o vysvětlení, zda provozovatel pořad Impulsy Václava Moravce v uvedeném období koncipoval jako předvolební.

8/33, 2014, Frekvence 1, a. s. (program FREKVENCE 1)

Rada se seznámila se zjištěními analýzy předvolebního vysílání pořadu Pressklub vysílaného na programu FREKVENCE 1 v období od 18. září 2013 do 25. října 2013.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání na základě této analýzy požádala provozovatele Frekvence 1, a. s., o podání vysvětlení, podle jakého klíče byli zváni konkrétní představitelé politických uskupení kandidujících ve volbách do PS PČR 2013 do jednotlivých vydání pořadu Pressklub (co určovalo pořadí, v němž byli v rámci pořadu prezentováni), který byl vysílán v období od 18. září 2013 do 25. října 2013 na programu FREKVENCE 1, resp. o vysvětlení, zda provozovatel pořad Pressklub v uvedeném období koncipoval jako předvolební.

9/30, 2014, Radio Contact Liberec, s. r. o. (program Radio Contact Liberec)

Rada se seznámila s analýzou reklamy společnosti Severočeské vodovody a kanalizace, a. s., která byla odvysílána na programu Radio Contact Liberec (frekvence 101,4 MHz / Liberec) dne 26. března 2014 v časech 09:52:31 hodin, 11:52:39 hodin a 13:24:16 hodin a shledala, že reklama byla odvysílána v souladu se zákonem č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy.

10/13, 2014, RKR, s. r. o. (program Classic FM)

Rada se seznámila s analýzou programu Classic FM provozovatele RKR, s. r. o., ze dne 7. dubna 2014 od 00:00 do 24:00 hodin a shledala, že vysílání bylo v souladu se zákonem o rozhlasovém a televizním vysílání a v souladu s platnými licenčními podmínkami.

11/21, 2014, Český rozhlas (program ČRo 1 Radiožurnál)

Rada se seznámila se stížností (č. j. 3588/2014 a č. j. 3683/2014) skupiny posluchačů na pořad „Stalo se dnes“, který byl odvysílán dne 5. května 2014 od 21:05 hodin na programu ČRo 1 – Radiožurnál, jakož i s analýzou pořadu, a shledala, že uvedený pořad byl odvysílán v souladu se zákonem č. 231/2001 Sb.

11/22, 2014, Český rozhlas (Český rozhlas Plus)

Rada se seznámila s analýzou programu Český rozhlas Plus provozovatele Český rozhlas ze dne 22. dubna 2014 od 00:00 do 24:00 hodin a shledala, že vysílání bylo v souladu se zákonem o rozhlasovém a televizním vysílání.

12/82, 2014, Český rozhlas (program Český rozhlas 1 Radiožurnál)

Rada se seznámila s analýzou dopoledního moderovaného bloku na programu Český rozhlas 1 Radiožurnál ze dne 15. května 2014 od 09:12:30 hodin provozovatele Český rozhlas, v jehož rámci byla zařazena informace o kauze Davida Ratha a shledala, že výše specifikovaný příspěvek byl odvysílán v souladu se zákonem 231/2001 Sb.

Rada se seznámila s analýzou pořadu Host Radiožurnálu s vojenským analytikem Martinem Kollerem, který byl vysílán na programu Český rozhlas 1 Radiožurnál provozovatele Český rozhlas dne 16. května 2014 od 10:05 hodin, a shledala, že pořad byl odvysílán v souladu s § 31 odst. 2 a 3 zákona č. 231/2001 Sb.

Rada se seznámila se stížností (č. j. 4348/2014) posluchače na možnou politickou reklamu, odvysílanou na programu EVROPA 2 dne 22. května 2014, a na základě analýzy předmětného vysílání se rozhodla upozornit provozovatele televizního vysílání EVROPA 2, spol. s r. o., na porušení § 48 odst. 1 písm. e) zákona č. 231/2001 Sb., podle něhož provozovatel vysílání nesmí do vysílání zařazovat obchodní sdělení politických stran a hnutí, čehož se dopustil tím, že do vysílání programu EVROPA 2 dne 22. května 2014 v 16:46 a 18:18 hod. zařadil spot „Prosím vás, nekašlete na tyto volby“. Jelikož reklama svým obsahem ovlivňuje voličské jednání diváků, nabývá tak charakteru politického obchodního sdělení, které je zákonem zakázáno.

13/19, 2014, MEDIA BOHEMIA (program RÁDIO BLANÍK ZÁPADNÍ ČECHY)

Rada na základě analýzy a znaleckého posudku vysílání programu RÁDIO BLANÍK ZÁPADNÍ ČECHY ze dne 20. září 2013 zahájila s provozovatelem MEDIA BOHEMIA správní řízení z moci úřední pro možné neplnění licenčních podmínek, kterého se mohl dopustit tím, že dne 20. září 2013 v čase od 00:00 do 24:00 hodin na programu RÁDIO BLANÍK ZÁPADNÍ ČECHY nedodržel zavazující znění základní programové specifikace: hudebně informační program, lidová hudba – lidové rádio, nebyla splněna ani podmínka v části týkající se hudebního zaměření, neboť podíl country hudby a folku nedosáhl 50–70 % z celkového hudebního vysílání.

13/20, 2014, JUKE BOX, spol. s r. o. (program Radio Čas Rock)

Rada se seznámila s analýzou programu Radio Čas Rock (vysílané v DVB-T), provozovatele JUKE BOX, spol. s r. o., ze dne 5. června 2014 od 00:00 do 24:00 hodin a shledala, že vysílání bylo v souladu se zákonem o rozhlasovém a televizním vysílání a v souladu s platnými licenčními podmínkami.

13/21, 2014, Český rozhlas (program ČRo 1 Radiožurnál), Frekvence 1, a. s. (program FREKVENCE 1),

Rada se seznámila s analýzou reportáží a publicistických pořadů vysílaných dne 28. května 2014 na programu ČRo 1 Radiožurnál, které se věnovaly tématu léčitelství a na základě výstupů této analýzy požádala provozovatele ČESKÝ ROZHLAS o podání vysvětlení, z jakého důvodu neobsahovaly zpravodajské reportáže, které odvysílal 28. května 2014 v 07:00 hod. a ve 12:02 hod., týkající se spolku Slunce a naděje, některé podstatné informace, čímž tyto reportáže neumožňovaly svobodné vytváření názorů.

Rada se seznámila s analýzou pořadu Těžkej Pokondr na Frekvenci 1 vysílaného dne 19. června 2014 od 09:00 hod. na programu FREKVENCE 1 a shledala, že v daném dílu pořadu nedošlo k porušení zákona č. 231/2001 Sb.

Rada na základě analýzy pořadu „Dámský klub“, odvysílaném dne 19. května 2014 na programu FREKVENCE 1 ustanovila soudního znalce za účelem odborného posouzení vysílání a zahájila se společností Frekvence 1, a. s., správní řízení z moci úřední pro možné porušení § 32 odst. 1 písm. g) zákona č. 231/2001 Sb., kterého se mohl provozovatel dopustit tím, že dne 19. května 2014 odvysílal na programu FREKVENCE 1 v čase od 10:00 do 12:00 pořad „Dámský klub“.

14/30, 2014, Český rozhlas (programy ČRo 1 Radiožurnál a ČRo 2 Dvojka), LONDA spol. s r. o. (program RÁDIO IMPULS)

Rada se seznámila s analýzou pořadu „Jak to vidí“ s prof. Cyrilem Höschlem, odvysílaného dne 11. června 2014 od 08:30 hod. na programu ČRo Dvojka a shledala, že byl odvysílán v souladu se zákonem 231/2001 Sb.

Rada se seznámila s analýzou části vysílání programu ČRo 1 Radiožurnál ze dne 28. května, 20. června a 29. května a části vysílání programu ČRo Dvojka ze dne 18. června, které se týkaly spolku Slunce naděje, podvodných léčitelů a problematiky trestní odpovědnosti léčitelů v české legislativě, a shledala, že nedošlo k porušení zákona č. 231/2001 Sb.

Rada se seznámila s analýzou reportáže vysílané dne 28. května 2014 na stanici Český rozhlas 1 Radiožurnál provozovatele Český rozhlas, která se týkala společnosti Slunce naděje s. r. o. a pana Jiřího Suchého, Rada shledala, že reportáž byla odvysílána v souladu se zákonem 231/2001 Sb.

Rada se seznámila s analýzou části vysílání programu ČRo 1 – Radiožurnál ze dne 3. července 2014, které se týkalo policejního náměstka Zlínského kraje Jaroslava Vaňka.

Rada se seznámila s analýzou reklamy na 25. Slavnosti svijanského piva, jež byla dne 3. července vysílána na programu RÁDIO IMPULS (102,0 MHz Ústí nad Labem) provozovatele LONDA spol. s r. o. v 06:49 hod. a dále např. v 07:46 hod, Rada požádala provozovatele LONDA spol. s r. o. o informace o zadavateli tohoto obchodního sdělení.

14/31, 2014, MEDIA BOHEMIA, a. s. (program CITY 93,7 FM)

Rada se seznámila s analýzou programu CITY 93,7 FM provozovatele MEDIA BOHEMIA, a. s., z pátku 20. června 2014 a soboty 21. června 2014 od 00:00–24:00 hodin a shledala, že vysílání bylo v souladu se zákonem o rozhlasovém a televizním vysílání a v souladu s platnými licenčními podmínkami.

15/78, 2014, Český rozhlas (programy ČRo 1 Radiožurnál, ČRo 3 Vltava), NONSTOP s. r. o. (program Rádio Krokodýl), LONDA spol. s r. o. (program RÁDIO IMPULS)

Rada se seznámila s analýzou souboru reportáží a zpravodajských příspěvků týkajícím se kauz na zlínském policejním ředitelství odvysílaném v průběhu dne 3. července 2014 na programu ČRo 1 – Radiožurnál a požádala provozovatele Český rozhlas o podání vysvětlení, jakým způsobem má zjištěné

a ověřené podklady pro tvrzení „podivné poměry ve zlínské policii, které by jinde v celé republice nebyly možné“, které zaznělo v daném souboru reportáží.

Rada se seznámila s analýzou pořadu Rádio Ořechovka, jednoho z dílů cyklu Kabaret v éteru, odvysílaného na programu ČRo 3 Vltava dne 31. července 2014 od 20:00 hodin a shledala, že nedošlo k porušení zákona č. 231/2001 Sb.

Rada se seznámila s analýzou pořadu Volební speciál ze dne 19. května 2014 a 22. května 2014 odvysílaném na programu ČRo 1 Radiožurnál a shledala, že nedošlo k porušení zákona č. 231/2001 Sb.

Rada se seznámila s analýzou vysílání programu Rádio Krokodýl, konkrétně ze dne 14. července 2014 od 10:40 hod. a shledala, že nedošlo k porušení zákona 231/2001 Sb.

Rada se seznámila s obsahem externí analýzy (č. j. 5680/2014) bloku Téma dne na programu RÁDIO IMPULS ze dne 19. září 2013 od 05:00 do 10:00 hod. a na základě této analýzy upozornila provozovatele LONDA, spol. s r. o., na porušení § 32 odst. 1 písm. i) zákona č. 231/2001 Sb., kterého se dopustil tím, že ve zmíněném bloku zařadil do vysílání v převážné většině pouze názory, které reprodukovaly a posilovaly předsudečný stereotyp o Romech jako jedincích žijících na okraji společnosti, a to z důvodu, že se odlišují svými vlastnostmi i hodnotami od jedinců z řad majority, nechtějí se „přizpůsobit“, nepracují, pracovat nechtějí, raději pobírají či zneužívají sociální dávky a žijí tak z peněz daňových poplatníků.

15/79, 2014, RADIO UNITED BROADCASTING s. r. o. (program Kiss)

Rada se seznámila s analýzou programu Kiss provozovatele RADIO UNITED BROADCASTING, s. r. o., z úterý 1. července 2014 od 00:00 do 24:00 hodin a shledala, že vysílání bylo v souladu se zákonem o rozhlasovém a televizním vysílání a v souladu s platnými licenčními podmínkami.

16/22, 2014, BBC Radiocom (Praha) s. r. o. (program BBC)

Rada se seznámila s analýzou programu BBC ze středy 11. září 2013 od 08:00–11:00 a 13:00–16:00 hodin a zahájila s provozovatelem BBC Radiocom (Praha) s. r. o. správní řízení z moci úřední pro možné neplnění licenčních podmínek, kterého se mohl dopustit tím, že dne 11. září 2013 v čase od 08:00 do 11:00 a od 13:00 do 16:00 hodin zařazoval hudbu do vysílání programu BBC.

16/24, 2014, MEDIA BOHEMIA a. s. (programy Hitrádio FM Labe, Hitrádio FM Most, Hitrádio FM Crystal), Rádio Dobrý den, spol. s r. o., (program Hitrádio FM)

Rada se seznámila s analýzou programů Hitrádio FM Labe, Hitrádio FM Most a Hitrádio FM Crystal provozovatele MEDIA BOHEMIA, a. s., a programu Hitrádio FM, provozovatele Rádio Dobrý den, spol. s r. o., ze dne 28. července 2014 od 00:00 do 24:00 hodin.

Na základě této analýzy rada upozornila provozovatele MEDIA BOHEMIA a. s. na porušení § 32 odst. 1, písm. o) zákona č. 231/2001 Sb., kterého se dopustil tím, že dne 28. července 2014 od 00:00 do 24:00 hodin neidentifikoval rozhlasový program Hitrádio FM Labe plným a platným názvem programu alespoň jedenkrát za hodinu, ale vždy pouze jeho zkrácenou verzí – Hitrádio FM.

Dále pak upozornila provozovatele Rádio Dobrý den, spol. s r. o. na porušení licenčních podmínek stanovených licencí udělenou rozhodnutím sp.2006/1019/zab/KAL, ve znění pozdějších změn, kterého se dopustil tím, že nedodržel dané licenční podmínky, které určují poměr zahraniční a domácí hudební produkce 60 % : 40 %, neboť v analyzovaném dnu byl poměr domácí hudební produkce okolo 15%.

16/25, 2014, Český rozhlas (program ČRo 2 Dvojka)

Rada se seznámila s analýzou rozhovoru s Milanem Calábekem, odvysílaného dne 18. srpna 2014 od 11:00 hod na programu ČRo 2 Dvojka v rámci pořadu Je jaká je, a shledala, že v rozhovoru nedošlo k porušení zákona č. 231/2001 Sb.

17/47, 2014, Route Radio, s. r. o. (program Rádio Dálnice)

Rada se seznámila s analýzou provozovatele Route Radio, s. r. o. programu Rádio Dálnice (licence sp. zn. 2008/934/zab a licence 2011/394/CUN) ze středy 20. srpna 2014 od 00:00 do 24:00 hodin. Na základě této analýzy Rada upozornila provozovatele Route Radio, s. r. o. na porušení licenčních podmínek stanovených licencí udělenou rozhodnutím, sp. zn. 2008/934/zab. a 2011/394/CUN, ve znění pozdějších změn, kterého se dopustil tím, že nedodržel dané licenční podmínky, které určují podíl mluveného slova 7 % v čase od 06:00 do 18:00 hodin, neboť v analyzovaném dnu 20. srpna 2014 byl podíl mluveného slova necelých 5 %.

18/17, 2014, Český rozhlas (ČRo 1 Radiožurnál)

Rada zahájila na základě analýzy vysílání s provozovatelem Český rozhlas správní řízení z moci úřední pro možné porušení § 31 odst. 2 zákona č. 231/2001 Sb., kterého se mohl provozovatel dopustit tím, že dne 30. července 2014 odvysílal na programu Český rozhlas 1 Radiožurnál v čase od 08:52 hodin pořad Ranní interview s Jankem Kroupou věnovaný problematice pedofilie a v časech 09:10, 11:09, 11:15, 11:23, 12:08, 13:11 a 15:11 hodin seriál publicistický reportáží též věnovaný problematice pedofilie, neboť osobní domněnky reportéra Janka Kroupy a reportérky Markéty Chaloupské byly vydávány za ověřená fakta, osobní hodnotící komentáře obou reportérů nebyly odděleny od informací zpravodajského charakteru, poskytované informace byly deformovány opomenutím důležitých skutečností, reportáž jako celek byla z hlediska zdrojů informací netransparentní a některé prezentované informace nebyly dostatečně vyvážené pro svobodné vytváření názorů.

19/29, 2014, Radio Contact Liberec, spol. s r. o. (program Radio Contact Liberec)

Rada se seznámila s analýzou programu Radio Contact Liberec, provozovatele Radio Contact Liberec, spol. s r. o., ze dne 27. srpna 2014 od 00:00 do 24:00 hodin a shledala, že vysílání bylo v souladu se zákonem o rozhlasovém a televizním vysílání a v souladu s platnými licenčními podmínkami.

20/21, 2014, Frekvence 1, a. s. (program FREKVENCE 1)

Rada se seznámila s analýzou programu FREKVENCE 1, provozovatele Frekvence 1, a. s., ze dne 23. září 2014 od 00:00 do 24:00 hodin a shledala, že vysílání bylo v souladu se zákonem o rozhlasovém a televizním vysílání a v souladu s platnými licenčními podmínkami

20/22, 2014, Český rozhlas (ČRo 1 Radiožurnál)

Rada se seznámila s analýzou obchodního sdělení odvysílaného na programu ČRo 1 Radiožurnál 26. srpna 2014 v 09:23 a 15:18 hod.

21/30, 2014, Český rozhlas (ČRo 1 Radiožurnál)

Rada se seznámila s analýzou pořadu Hovory z Lán ze dne 2. listopadu 2014 od 17:05 na programu ČRo 1 Radiožurnál a na základě této analýzy požádala provozovatele Český rozhlas o podání vysvětlení, proč nezajistil, aby v pořadu Hovory z Lán ze dne 2. listopadu 2014 na programu Radiožurnál od 17:05 hod. nezazněly vulgarismy. Rovněž provozovatele Český rozhlas upozornila na porušení ustanovení § 32 odst. 1 písm. j) zákona č. 231/2001 Sb., kterého se dopustil tím, že zmíněný pořad obsahoval vulgarismy „kunda“ (17:41 hod., vyřčeno 3x), „kurev“ (17:42 hod.), „zkurvila“ (17:53 hod.), „hovno“ (17:54 hod.), čímž porušil povinnost nezařazovat do programů pořady a reklamy, které

obsahují vulgarismy a nadávky, kromě uměleckých děl, v nichž je to z hlediska líčeného kontextu nutné; taková díla je však možné vysílat pouze v době od 22.00 do 6.00 druhého dne.

21/32, 2014, HAMCO, s. r. o. (program RADIO HANÁ)

Rada se seznámila s analýzou programu RADIO HANÁ, provozovatele HAMCO s. r. o. ze středy 8. října 2014 od 00:00 do 24:00 hodin a shledala, že vysílání bylo v souladu se zákonem o rozhlasovém a televizním vysílání a v souladu s platnými licenčními podmínkami.

21/33, 2014, LONDA spol. s r. o. (program RÁDIO IMPULS)

Rada se seznámila s analýzou zpravodajství a publicistiky na programu RÁDIO IMPULS provozovatele LONDA spol. s r. o., a to z období 23. dubna – 23. května 2014. Předmětem analýzy byly následující pořady: Zprávy v celou, Zprávy v půl, Sedm minut v sedm, Polední speciál a Kauza dne.

21/34, 2014, Frekvence 1, a. s. (program FREKVENCE 1)

Rada se seznámila s analýzou předvolebního zpravodajství a pořadu Pressklub programu FREKVENCE 1 provozovatele Frekvence 1, a. s., vysílaných ve sledovaném období od 23. dubna 2014 do 23. května 2014 a na základě této analýzy požádala provozovatele Frekvence 1, a. s., o podání vysvětlení, podle jakého klíče byli zváni konkrétní představitelé politických uskupení kandidujících ve volbách do Evropského parlamentu 2014 do jednotlivých vydání pořadu Pressklub vysílaného každou sobotu a neděli od 17:00 hodin v období od 23. dubna 2014 do 23. května 2014 na programu FREKVENCE 1.

22/19, 2014, BONTON, a. s. (program Radio BONTON)

Rada se seznámila s analýzou reklamy autobazaru ESA vysílanou na programu Bonton 10. listopadu v 16:42:03 hodin.

22/21, 2014, RADIO IBUR, s. r. o. (program Radio RUBI)

Rada se seznámila s analýzou programu Radio RUBI, provozovatele RADIO IBUR, s. r. o., z pondělí 10. listopadu 2014 od 00:00 do 24:00 hodin a shledala, že vysílání bylo v souladu se zákonem o rozhlasovém a televizním vysílání a v souladu s platnými licenčními podmínkami

23/11, 2014, RFE/RL, Inc., organizační složka (programy Ázerbajdžánské vysílání RÁDIA SVOBODNÁ EVROPA/RÁDIA SVOBODA, Jihoslovanské vysílání RÁDIA SVOBODNÁ EVROPA/ RÁDIA SVOBODA)

Rada se seznámila s kontinuální analýzou programů Jihoslovanské vysílání RÁDIA SVOBODNÁ EVROPA/ RÁDIA SVOBODA (Radio Free Europe/Radio Liberty) a Ázerbajdžánské vysílání RÁDIA SVOBODNÁ EVROPA/RÁDIA SVOBODA (Radio Free Europe/Radio Liberty) provozovatele RFE/RL, Inc., organizační složka, a sice ve sledovaném období 12. října 2014 00:00–24:00 a 15. října 2014 00:00–24:00. Na základě této analýzy požádala provozovatele vysílání RFE/RL, Inc., organizační složka, o podání vysvětlení, z jakého důvodu došlo ve dnech 12. října 2014 a 15. října 2014 v ázerbajdžánské mutaci k odchylce v časovém rozvrhu vysílání oproti schématu uvedenému v licenčních podmínkách.

23/12, 2014, Frekvence 1, a. s. (program FREKVENCE 1), MEDIA BOHEMIA a. s. (program Hitrádio Orion)

Rada se seznámila s analýzou písně Srdcotepec odvysílané dne 22. listopadu 2014 na programu FREKVENCE 1.

Rada se seznámila s analýzou soutěžního vysílání na programu Hitrádio Orion ze dne 28. listopadu 2014.

